Duolingo is de populairste methode van de wereld om talen te leren. En het allerbeste: het is 100% gratis!

"The girl always wants to win."

Vertaling:Het meisje wil altijd winnen.

0
4 jaar gelden

5 opmerkingen


TessaJasmijn
TessaJasmijn

No, that is not correct. But if you translate for example: 'She always tries to win', you do get a 'te'. 'Ze probeert altijd te winnen'. It depends on the verb that is used.

1
Reageer2 jaar gelden

Alexanderdegrote

Ik had: het meisje wilt altijd winnen, maar dat is toch juist want het meisje is derde persoon en toch wordt het fout gerekend.

0
Reageer1 jaar gelden

El2theK
El2theK
Mod

Nee, dat is niet juist. Lees dit eens door: https://onzetaal.nl/taaladvies/hij-wil-hij-wilt

3
Reageer1 jaar gelden

Alexanderdegrote

Dand je wel ik heb de website bekeken

0
Reageer1 jaar gelden

AnnemiekJa2
AnnemiekJa2

Wow, zie je maar weer, ik spreek als moedertaal Nederlands en toch wist ik dit nog niet! Misschien leer ik dit nog op school maar ik heb er echt nog nooit van gehoord (tot nu dan) ;)

0
Reageer1 jaar gelden