1. Forum
  2. >
  3. Temat: English
  4. >
  5. "Ona je wołowinę."

"Ona je wołowinę."

Tłumaczenie:She eats beef.

March 16, 2014

7 komentarzy


zelka43

Dlaczenie "a beef" tak jak np. a lemon ???


yuioyuio

Ponieważ a/an wstawiamy tylko w liczbie pojedynczej, jeśli rzeczownik jest policzalny, a wołowina nie jest.


ktos19

Nie stawiamy a,an wstawiamy je tylko kiedy jest liczba pojedyncza i rzeczownik jest policzalny.


Oleka22448

Dlaczego ciągle zmieniają głosy!?


MarekKokul

Robilam to tyle razy


Shirrakich

A ja przez PRZYPADEK zaznaczyłam beer


Kawio2007

Czy mi się myli wieprzowina z wołowina XD

Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.