Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"Ona je wołowinę."

Tłumaczenie:She eats beef.

4 lata temu

13 komentarzy


zelka43

Dlaczenie "a beef" tak jak np. a lemon ???

4 lata temu

yuioyuio
yuioyuio

Ponieważ a/an wstawiamy tylko w liczbie pojedynczej, jeśli rzeczownik jest policzalny, a wołowina nie jest.

4 lata temu

Shirrakich

A ja przez PRZYPADEK zaznaczyłam beer

1 rok temu

ktos19

Tak piszesz bo niewiedzialas

10 miesięcy temu

ktos19

Nie stawiamy a,an wstawiamy je tylko kiedy jest liczba pojedyncza i rzeczownik jest policzalny.

10 miesięcy temu

ktos19

Like

10 miesięcy temu

RafiKolos

She's eating the beef

1 miesiąc temu

AnetaKot

Rozwiązałam dobrze :P

1 rok temu

kajoxvm

brawooo

1 rok temu

HenrykaSli1

Zaznaczyłam dobrze, a piszę, że źle

1 rok temu

zantella30

:D

4 lata temu

kapitanrex1

Do widzenia

1 rok temu

Ololoczeka

Ide na skróty :B

3 lata temu