Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"Listen to yourselves!"

Tłumaczenie:Posłuchajcie siebie!

4 lata temu

23 komentarze


exwhyzed.

"słuchajcie siebie" czego nie tak?

4 lata temu

Konrad-Michal
Konrad-Michal

Zgadza się. Zgłosiłem jako błąd 17.02.2015.

3 lata temu

MarekBisku
MarekBisku

25.04.2015 nadal nie poprawione. Również zgłosiłem.

3 lata temu

Podlasianka1

27.06.2015 Przed chwilą też mi wyskoczyło jako błędne, więc nadal nie poprawili.

3 lata temu

ErSdyI

26.01.2016 Really? Słuchaj siebie edit: Skoro siebie to chyba wiadomo, że samego siebie.

2 lata temu

j.ang.1

Ja też zglosze i może zmienią skoro tyle ludzi to zgłasza

10 miesięcy temu

JanKowalsk61389

To ignoranci.

2 lata temu

Lila.Bo
Lila.Bo

Zauwazylam liczbe mnogą i napisalam "sluchajcie siebie" a jednak powinno byc "posluchajcie siebie" -dlaczego,jak to rozroznic?

3 lata temu

sobmar
sobmar

Moim zdaniem obydwie odpowiedzi są prawidłowe.

3 lata temu

Mariusz898379
Mariusz898379

Jest mała różnica: słuchajcie może oznaczać, że mają być posłuszni, a 'posłuchajcie' tę opcję wyklucza. Mają słuchać, co do siebie mówią. Akurat w tym kontekście 'posłuchajcie' jest nieco lepszą wersją. Dlatego też są dwa różne rzeczowniki: słuch i posłuch.

1 miesiąc temu

ThomasMalynsky

jaka jest roznica miedzy slucha a posluchaj siebie??

3 lata temu

Jerzy12
Jerzy12

Dalej nie poprawione.

3 lata temu

grigro1
grigro1

a dlaczego nie posluchajcie sami siebie?

2 lata temu

bogdana699116

Posłuchajcie sami siebie. Czy to błąd?

1 rok temu

mikaLala35

Ja napisalam: POSŁUCHAJCIE SAM SIEBIE i zaliczyło ;-)

1 rok temu

PatWica91

Zaliczylo jako: sluchaj siebie

7 miesięcy temu

mikaLala35

2017

1 rok temu

jw73

Posłuchaj siebie też jest chyba prawidłowo.

4 lata temu

yuioyuio
yuioyuio

Nie, ponieważ w zdaniu mamy liczbę mnogą.

Listen to yourselves = Posłuchajcie siebie

Listen to yourself = Posłuchaj siebie

4 lata temu

adrian19862

A czemu nie: Posluchaj was? Jakkolwiek to brzmi. Liczba mnoga mi sugeruje ze chodzi o kilka osob. A ze 1 osoba to yourself.

8 miesięcy temu

jw73

Już wiem. Zauważyłem po opublikowaniu komentarza. :)

4 lata temu

ThomasMalynsky

jako przyklad poprawnej odpowiedzi jest sluchaj sam siebie

3 lata temu

KamilKrzac

Nie dobijaj.

2 lata temu