"Η γάτα πηδάει πάνω στο τραπέζι."

Μετάφραση:The cat jumps on top of the table.

April 26, 2017

4 σχόλια
Αυτή η συζήτηση είναι κλειδωμένη.


Nikos_Pap_69

"The cat jumps on the table" είναι λάθος; ...σημαίνει πηδάει οπουδήποτε στο τραπέζι;


mRUa20

Έγραψα " the cat jumps on the table " και αυτή τη φορά το θεώρησε σωστό.


hariji1

the cat jumps on top of the table.....σημαίνει πηδάει πάνω από το τραπέζι.......είναι σωστό;


dimstath

why the sentence : "the cat is jumping on the top of the table" is wrong?

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.