1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The bed sheet"

"The bed sheet"

Çeviri:Yatak çarşafı

March 16, 2014

27 Yorum


kenanka

Ben daha önce "yatak çarşafı"nı ya da "çarşaf"ı burada "bedsheet" olarak birleşik yazıldığını görmüştüm. Şimdi ayrı yazılmış. Hikmeti ne ola?

January 19, 2015

bthn01

Evet aynen carsaf olarak ogrenmistik

March 25, 2015

CumaAkta

Ya sırf şu yatak çarşafı yüzünden hakkım yandı bed sheet doğru olan ama başka bir cümlede ayrık yazdım diye yanlış saydı bedsheet olarak gösterdi. Bir müdahalae lütfen

February 24, 2015

selcankapl
November 4, 2017

ZeynepSare8

Kötü sayfa ahahah

December 29, 2016

altugcyhn

"yatak çarşafı" olarak tercüme edilebilir mi?

March 16, 2014

Selcen_Ozturk

cevap zaten bu???

March 17, 2014

altugcyhn

yanlış yazmışım "yatak örtüsü" anlamında kullanabilir miyiz bu çeviriyi

March 17, 2014

Selcen_Ozturk

yok o bedcover/coverlet. Türkçede de çarşaflar yatak örtüsü farklı şeyler zaten

March 17, 2014

erdalbesoluk

ben yaptım kabul etti

November 2, 2014

bthn01

Yatagin carsafi olmaz mi

March 25, 2015

birhemsire

Okunuş doğru mu ?

August 12, 2015

mehmetcelik38

linen daha fazla kullanılıyor mu acaba?

November 1, 2015

Sla639463

çok şaçma

December 15, 2015

MuhammetOz12

Kötü sayfa neden yanlış

March 28, 2016

HilalNur12

Çünkü "Bed" yatak demek. Kötü "Bad"

May 27, 2016

HilalNur12

Ayrıca sayfa için bildiğim kadarıyla "Page" deniyor :)

May 27, 2016

RabiaJK

Yatak örtüsü yazdım, kabul etti. Birleşik yazılmadığı için çarşaf yerine örtü yazdım ama burada kendi çevirisi çarşaf olmuş. İlginç?

January 9, 2017

muhammedha358620

Fhom

February 25, 2017

muhammedha358620

Yani "FARM HUNT OLUYOR MU?"

February 25, 2017

muhammedha358620

Anlamı yok biliyom ama öylesine dedim 《MİNECRAFT VAR O YÜZDEN DEDİK》

February 25, 2017

bilgekaganylmz

Arkadaşlar ben biraz önce bu dersi yapmıştım, serimi sıfırladı. Dün yaptım, 141 günlük seri dedi. Bugün yaptım, ders bitiminde 142 günlük seri dedi, devama basınca da yukarıdaki şeyde 1 günlük seri diyor. Bu sorun neden oldu?

July 21, 2017

Alev46301

shit yazdım resmen ya sjxmaşxlakvnal

September 23, 2017

248011

Sheet sayfa veya yaprak degil mi

December 22, 2017

Aysel270082

Teşekkür ederim. Yatağa bastım sonra çarşafa basıcaktım elim kaydı

May 21, 2018

CarelessPerson

Neden the bed's sheet değil de bed sheet?

September 26, 2019

zeynepkaraduman

Çarşaf yatak dışında başka bir yerde kullandiğımız bir nesne olmadiğı için yatak ibaresini belirtmeye gerek yok çeviri hatalı

November 6, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.