1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The bed sheet"

"The bed sheet"

Çeviri:Yatak çarşafı

March 16, 2014

27 Yorum


kenanka

Ben daha önce "yatak çarşafı"nı ya da "çarşaf"ı burada "bedsheet" olarak birleşik yazıldığını görmüştüm. Şimdi ayrı yazılmış. Hikmeti ne ola?


bthn01

Evet aynen carsaf olarak ogrenmistik


CumaAkta

Ya sırf şu yatak çarşafı yüzünden hakkım yandı bed sheet doğru olan ama başka bir cümlede ayrık yazdım diye yanlış saydı bedsheet olarak gösterdi. Bir müdahalae lütfen


ZeynepSare8

Kötü sayfa ahahah


altugcyhn

"yatak çarşafı" olarak tercüme edilebilir mi?


altugcyhn

yanlış yazmışım "yatak örtüsü" anlamında kullanabilir miyiz bu çeviriyi


Selcen_Ozturk

yok o bedcover/coverlet. Türkçede de çarşaflar yatak örtüsü farklı şeyler zaten


erdalbesoluk

ben yaptım kabul etti


bthn01

Yatagin carsafi olmaz mi


birhemsire

Okunuş doğru mu ?


mehmetcelik38

linen daha fazla kullanılıyor mu acaba?


MuhammetOz12

Kötü sayfa neden yanlış


HilalNur12

Çünkü "Bed" yatak demek. Kötü "Bad"


HilalNur12

Ayrıca sayfa için bildiğim kadarıyla "Page" deniyor :)


RabiaJK

Yatak örtüsü yazdım, kabul etti. Birleşik yazılmadığı için çarşaf yerine örtü yazdım ama burada kendi çevirisi çarşaf olmuş. İlginç?


muhammedha358620

Yani "FARM HUNT OLUYOR MU?"


muhammedha358620

Anlamı yok biliyom ama öylesine dedim 《MİNECRAFT VAR O YÜZDEN DEDİK》


bilgekaganylmz

Arkadaşlar ben biraz önce bu dersi yapmıştım, serimi sıfırladı. Dün yaptım, 141 günlük seri dedi. Bugün yaptım, ders bitiminde 142 günlük seri dedi, devama basınca da yukarıdaki şeyde 1 günlük seri diyor. Bu sorun neden oldu?


Alev46301

shit yazdım resmen ya sjxmaşxlakvnal


248011

Sheet sayfa veya yaprak degil mi


Aysel270082

Teşekkür ederim. Yatağa bastım sonra çarşafa basıcaktım elim kaydı


CarelessPerson

Neden the bed's sheet değil de bed sheet?


zeynepkaraduman

Çarşaf yatak dışında başka bir yerde kullandiğımız bir nesne olmadiğı için yatak ibaresini belirtmeye gerek yok çeviri hatalı

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.