"Bu proje için en iyisi o."

Çeviri:She is the best for this project.

1 yıl önce

5 Yorum


sena178529

Cinsiyet belirtilmediği halde neden she veya he dememiz fark yaratsın ki? She is the best for this project seçeneğini tercih ettim ama doğru cevap he is the best for this project miş ikisinin arasındaki farkı anlamam açısından biriniz yardım edebilir misiniz?

1 yıl önce

erdem92609

"She is the best " olmamasinin mantigi nedir ?

1 yıl önce

Eluvian_

Nasıl yani? Cevap zaten "She is the best..." diye gidiyor.

1 yıl önce

nder141447

Kız erkek ayrımı net olmadığından iki doğru cevap var

1 yıl önce

Pnar297659

Neden "best" ten önce "the" kullanmalıyız?

5 gün önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.