1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "It is impossible to do some …

"It is impossible to do some other way."

Fordítás:Nem lehet másképpen csinálni.

March 16, 2014

6 hozzászólás


jokutine

Lehetetlen más módon csinálni miért nem jó?


radnaitomi

Jó az. Ha nem fogadja el, jelentsd!


Scheril1

Szó szerinti fordítása nem ez, mert a végén ott az "út" szó. Szó szerint le tudnád nekem fordítani! Köszönöm! Akkor talán jobban megérteném, miért ez a jelentés.


radnaitomi

Nincs ott az 'út' szó.

A 'way' szó jelentése (amellett, hogy 'út') az is, hogy 'mód'.

http://www.oxforddictionaries.com/definition/english/way

A szó szerinti jelentés így:

  • Lehetetlen valamilyen más módon csinálni.

Scheril1

Köszönöm, így már értem :) Ment a lingot!


EviElek

Egyet értek, én is ezt írtam be: "Lehetetlen más módon csinálni" miért nem fogadja el?

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.