1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Atlar süt içer."

"Atlar süt içer."

Çeviri:The horses drink milk.

March 16, 2014

32 Yorum


[aktif olmayan kullanıcı]

    Acaba çoğullarda özneye mesela ''Horse'' -s takısı alırsa yüklem yani mesela ''drink'' -s takısı almıyor mu? Bilgilendirirseniz sevinirim.


Selcen_Ozturk

    sadece 3. tekil şahıs, yani "o", ya da "o" diyebileceklerimiz (at kadın adam masa sandalye çocuk vs) için fiil -s takısı alır.


Burakhann1

    hemen hemen her sorunun çözümünde sen varsın. teşekkürler:)


sumeyyenazg.

    He She
    It olduğu zaman -s takısı alır I You We They olduğu zaman -s takısı almaz Buradaki gibi horses dediğimizde they olduğu için -s takısı gelmez


HaticeKB

    Bende anlamadım


Ferdi926630

    "The" neyin önüne gelecek nası karar veriliyor?


lazoX123

    Az önce genel ifadelerde çoğul kullanılmasını tam kavramıştım ki bu sefer milk çoğul değil. Bunun sebebi nedir?


Selcen_Ozturk

    ingilizcede sıvı şeyler genelde "uncountable" yani sayılamaz olarak değerlendiriliyor, o yüzden çoğulları yok. milk de bunlardan biri


Ercanzgl

    Dogru yazdim harfi harfine yanlis dedi


HaticeKB

    Korona beni duolingoya getirdi


HaticeKB

    İngilizce dersime yardımcı olduu


NisanurKoc1

    Horses "they" öznesi olur fakat Horse veya başka bir tekil kişi eğer "He-She-It"'den biriyse "-s,-es ve -ies" takılarından birilerini alması gerekir arkadaşlar


Naz983981

    Madem geçenki soruda books dedik burda neden milks demiyoruz


thebaharm

    Çıldırıcam ya bu the tam olarak hangi cümlelerde geliyor


HaticeKB

    Haa tmm anladım


merve290821

    Niye horses drink the milk demiyoz. Dememiz lazim ya


Selcen_Ozturk

    o zaman belirli bir süt oluyor, "atlar sütü içer" diye çeviriyoruz


Black...Eagles

    Selcen Hanım Bir de neden başına The koymak zorundayız. Yani bazı cümlelerde mesela Ducks are animal Bunda the yok Burada Horses ın başına the isteniyor neden acaba


kartal121203

    Simple Present Tens te kural 3. Tekillerin -s takısı almasıdır. Burda atlar dediğimizde zamir olarak they i karşılar ve -s takısı almaz


sema72845

    milks olmasi gerekmiyor mu


melekmaaru

    Hemde süt sayılamayan isim


melekmaaru

    Hemde süt sayılamayan isim


HaticeKB

    Yasağı delen var mı


HaticeKB

    Dana etinin anlamı ne acaba???


meryemnehirsarac

    Sadece 3. tekil sahis o diyebilicegimiz. kelimeler vardir (adam kadin cocuk vs) bu fiiller s takisi alir


Arda905206

    Çok iyi öğretici


Fidan570469

    The gah drinkle işleniyor yada drinkle işlenmiyor off ya


BNY2009

    Ama horses olmalı çünkü bir tane at yok onun için es eki alacak


RabiaMurat1

    Yanlışlıkla milk yerine "mil" yazdım yanlış kabul etti.

    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.