1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Atlar süt içer."

"Atlar süt içer."

Çeviri:The horses drink milk.

March 16, 2014

11 Yorum


[aktif olmayan kullanıcı]

    Acaba çoğullarda özneye mesela ''Horse'' -s takısı alırsa yüklem yani mesela ''drink'' -s takısı almıyor mu? Bilgilendirirseniz sevinirim.


Selcen_Ozturk

    sadece 3. tekil şahıs, yani "o", ya da "o" diyebileceklerimiz (at kadın adam masa sandalye çocuk vs) için fiil -s takısı alır.


BurakhanBo

    hemen hemen her sorunun çözümünde sen varsın. teşekkürler:)


unicornsumeyye

    He She
    It olduğu zaman -s takısı alır I You We They olduğu zaman -s takısı almaz Buradaki gibi horses dediğimizde they olduğu için -s takısı gelmez


lazoX123

    Az önce genel ifadelerde çoğul kullanılmasını tam kavramıştım ki bu sefer milk çoğul değil. Bunun sebebi nedir?


Ferdi926630

    "The" neyin önüne gelecek nası karar veriliyor?


yusuf119941

    Milks olmasi gerekmiyomu genis zamandan soz ediyo


vivi900599

    drinks olabilir...milks olamaz ki(ki zaten benim bildigim genis zamanda s takisini fiillere getiriyoruz)


batuhan8981

    The horses drink milk THE niye geliyor tekilde değil


kartal121203

    Simple Present Tens te kural 3. Tekillerin -s takısı almasıdır. Burda atlar dediğimizde zamir olarak they i karşılar ve -s takısı almaz


inci60744

    Ya atlar sut mu icer

    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.