Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Atlar süt içer."

Çeviri:The horses drink milk.

4 yıl önce

11 Yorum


Alper5104

Acaba çoğullarda özneye mesela ''Horse'' -s takısı alırsa yüklem yani mesela ''drink'' -s takısı almıyor mu? Bilgilendirirseniz sevinirim.

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

sadece 3. tekil şahıs, yani "o", ya da "o" diyebileceklerimiz (at kadın adam masa sandalye çocuk vs) için fiil -s takısı alır.

1 yıl önce

GlcePikach

Eğer Horses drinks olursa türkçesi atlar içerler olur ama bu cümlede atlar süt içer diyor :) Cevvaaappp

4 ay önce

lazoX123

Az önce genel ifadelerde çoğul kullanılmasını tam kavramıştım ki bu sefer milk çoğul değil. Bunun sebebi nedir?

3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

ingilizcede sıvı şeyler genelde "uncountable" yani sayılamaz olarak değerlendiriliyor, o yüzden çoğulları yok. milk de bunlardan biri

1 yıl önce

NisanurKoc1

Horses "they" öznesi olur fakat Horse veya başka bir tekil kişi eğer "He-She-It"'den biriyse "-s,-es ve -ies" takılarından birilerini alması gerekir arkadaşlar

2 yıl önce

merve290821

Niye horses drink the milk demiyoz. Dememiz lazim ya

2 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

o zaman belirli bir süt oluyor, "atlar sütü içer" diye çeviriyoruz

1 yıl önce

Ha_Re_G

Atlar süt mü içer ki ?

7 ay önce