1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Biz genellikle cuma balık ye…

"Biz genellikle cuma balık yeriz."

Çeviri:We generally eat fish on Friday.

March 16, 2014

20 Yorum


blentztrk1

Sevgili Dualingo,seçmeli sorularda hic olmazsa bazen şıkların yerini degistirki ezber yapmayalım. Bak bu soruda, Doğru cevap yıllardır en başta öylece duruyo. Esen kalın.


Codseus

generally'i sona koysak olmuyormu ?


afatsuM.H.K

Başa koyarsan oluyor


Hseyinsar5

İn generally we eat fhish on friday nedan yanlış


YusufDemir412355

On friday we generally eat fish olmuyor mu


Ropyast

We usually eat fish on Friday. Yazılabilir mi ?


ersinturac

bana da mantıklı geldi.we usually eat.... ile we generally eat arasında bir fark göremedim aydınlatan çıksa da aydınlansak :)


sibel196384

❤️Sıklık zarfları✔️ Am, is, are, was, were den hemen sonra Fiilden hemen önce kullanılırlar

❤️Sıklık zarfları✔️ ➕Always:daima ➕Often: sıksık ➕Never:asla ➕Rarely:nadiren ➕Seldom:nadiren ➕Also: aynı zamanda ➕Already:zaten ➕All: hepsi ➕Usually: çoğunlukla ➕Sometimes: bazen ➕Just:hemen ➕Still: hala ➕Both:ikisi de


birol.k.as

At Friday neden olmuyor


NEMOSEKER

At friday desem neden yanlis?


Nora860142

Günlerden önce ''on'' gelir.


feyzap

We usually eat fish we dinner on friday. Zaman her zaman sona gelmiyor mu İngilizce de.


alperen934349

Subject+Verb+Object


AhmetEVK

In general niye olmuyor


perishan2

fishs olması gerekmez mi


Sla610579

Hayir fish'in çoğulu da fish


joseph830081

bence fridays olmalı


refikatakan

Generally sona koyunca yanlış kabul edildi


gamzeuak1

Neden "in friday" i kabul etmiyor????


lionlynxcat

in general ile baslasak olmuyor mu

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.