"Biz genellikle cuma balık yeriz."

Çeviri:We generally eat fish on Friday.

March 16, 2014

15 Yorum


blentztrk1

Sevgili Dualingo,seçmeli sorularda hic olmazsa bazen şıkların yerini degistirki ezber yapmayalım. Bak bu soruda, Doğru cevap yıllardır en başta öylece duruyo. Esen kalın.

June 9, 2015

Codseus

generally'i sona koysak olmuyormu ?

April 6, 2016

afatsuM.H.K

Başa koyarsan oluyor

April 13, 2019

Ropyast

We usually eat fish on Friday. Yazılabilir mi ?

July 10, 2016

ersinturac

bana da mantıklı geldi.we usually eat.... ile we generally eat arasında bir fark göremedim aydınlatan çıksa da aydınlansak :)

July 30, 2016

YusufDemir412355

On friday we generally eat fish olmuyor mu

December 12, 2018

Hseyinsar5

İn generally we eat fhish on friday nedan yanlış

September 26, 2018

ilhan577505

''on'' ne alaka? cumaları demiyor. Neden yanlış?

January 11, 2019

feyzap

We usually eat fish we dinner on friday. Zaman her zaman sona gelmiyor mu İngilizce de.

February 9, 2019

alperen934349

Subject+Verb+Object

August 12, 2019

AhmetEVK

In general niye olmuyor

June 6, 2019

birol.k.as

At Friday neden olmuyor

July 15, 2019

ferdi48130

Türkcesi yanlış. Biz genellikle cumaları, cuma günleri, cuma günü balık yeriz daha doğru olur.

December 21, 2015

NEMOSEKER

At friday desem neden yanlis?

November 16, 2016

Nora860142

Günlerden önce ''on'' gelir.

April 24, 2017
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.