1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Das sind deine Hunde."

"Das sind deine Hunde."

Çeviri:Bunlar senin köpeklerin.

April 27, 2017

7 Yorum


AsliGozpinar

burada neden sind kullanılmış biri açıklayabilir mi ? teşekkürler şimdiden


SteffiBookworm-

skill/de/Basics-1

...sein (olmak) fiilinin çekimi...

...sie sind = onlar …dirler...

Bunlar ne? = Was sind das für Dinge/Tiere?

Bunlar köpekler. = Das sind Hunde.

Bunlar senin köpeklerin. = Das sind deine Hunde.


79633

Das sind deine Hunde olacak


SteffiBookworm-

Teşekkür ederim. Seine yazdım. Düzelteceğim.


79633

Hunde çoğul olduğu için


79633

Çoğul olduğü için ,sind kullanılır.


79633

Arkadaşlar Almancaýı ilerletmek için yazısalım

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.