"Das sind deine Hunde."

Çeviri:Bunlar senin köpeklerin.

1 yıl önce

7 Yorum


AsliGozpinar

burada neden sind kullanılmış biri açıklayabilir mi ? teşekkürler şimdiden

1 yıl önce

SteffiBookworm-

skill/de/Basics-1

...sein (olmak) fiilinin çekimi...

...sie sind = onlar …dirler...

Bunlar ne? = Was sind das für Dinge/Tiere?

Bunlar köpekler. = Das sind Hunde.

Bunlar senin köpeklerin. = Das sind deine Hunde.

1 yıl önce

79633

Das sind deine Hunde olacak

1 yıl önce

SteffiBookworm-

Teşekkür ederim. Seine yazdım. Düzelteceğim.

1 yıl önce

79633

Hunde çoğul olduğu için

1 yıl önce

79633

Çoğul olduğü için ,sind kullanılır.

1 yıl önce

79633

Arkadaşlar Almancaýı ilerletmek için yazısalım

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.