"Das sind deine Hunde."

Çeviri:Bunlar senin köpeklerin.

April 27, 2017

7 Yorum


AsliGozpinar

burada neden sind kullanılmış biri açıklayabilir mi ? teşekkürler şimdiden

April 27, 2017

SteffiBookworm-

skill/de/Basics-1

...sein (olmak) fiilinin çekimi...

...sie sind = onlar …dirler...

Bunlar ne? = Was sind das für Dinge/Tiere?

Bunlar köpekler. = Das sind Hunde.

Bunlar senin köpeklerin. = Das sind deine Hunde.

April 29, 2017

79633

Das sind deine Hunde olacak

July 18, 2017

SteffiBookworm-

Teşekkür ederim. Seine yazdım. Düzelteceğim.

July 19, 2017

79633

Hunde çoğul olduğu için

July 18, 2017

79633

Çoğul olduğü için ,sind kullanılır.

July 18, 2017

79633

Arkadaşlar Almancaýı ilerletmek için yazısalım

July 18, 2017
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.