Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Sen görür görmez ben görürüm."

Çeviri:Sobald du siehst, sehe ich.

1 yıl önce

5 Yorum


KaganYigitoglu

Neden ich sehe olmaz? Konuşurken kullanamaz mıyız

1 yıl önce

Eluvian_

Konusurken kullansaniz karsidaki sizi anlar elbette ama gramer olarak dogru degil. Asil cumleyi sag tarafa attiginizda devriklestirmeniz gerek.

1 yıl önce

enanasya
enanasya

Bazıları devrikleşmiyor ama.. Bir türlü doğruyu tutturamıyorum.

1 ay önce

Rmeysa578343

Ya hu Almanca çok zor ama dur halletcem ben bu işi . Kafaya koydum. Gerçekten öğrencem. Aha okullar açılınca bu iş tamam (inşallah)

1 yıl önce

MuslumEsma
MuslumEsma

ya bu öğeler nasıl siralaniyorrrrrrrrr

3 ay önce