"Sen görür görmez ben görürüm."

Çeviri:Sobald du siehst, sehe ich.

April 27, 2017

7 Yorum


Rmeysa578343

Ya hu Almanca çok zor ama dur halletcem ben bu işi . Kafaya koydum. Gerçekten öğrencem. Aha okullar açılınca bu iş tamam (inşallah)

July 27, 2017

KaganYigitoglu

Neden ich sehe olmaz? Konuşurken kullanamaz mıyız

April 27, 2017

Eluvian_

Konusurken kullansaniz karsidaki sizi anlar elbette ama gramer olarak dogru degil. Asil cumleyi sag tarafa attiginizda devriklestirmeniz gerek.

April 28, 2017

enanasya

Bazıları devrikleşmiyor ama.. Bir türlü doğruyu tutturamıyorum.

September 4, 2018

MuslumEsma

ya bu öğeler nasıl siralaniyorrrrrrrrr

June 19, 2018

CemGl3

Bu saçma cümleyi yazarken hiç beyninizi kullanmadınız mı?

July 14, 2019

aligksl01

Sobald du siehst,ich sehe neden kabul olmuyor yaa bilen var mi arkadaslar almanca yirdu beni yaww

August 23, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.