Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"She delivers the letter."

Tłumaczenie:Ona dostarcza ten list.

1 rok temu

3 komentarze


SawomirKa

Czemu nie zalicza: Ona doręcza list?

1 rok temu

wiktor25407

Bo jest the a to oznacza ten list

2 miesiące temu

jol3333

Niekonsekwencja z jaką Duolingo tłumaczy z angielskiego na polski zwala z nóg. Dosłowność nie zawsze oznacza logiczność.Moim zdaniem trzeba też używać rozumu -Po Polsku lepiej brzmi Ona doręcza ( ten) list. Wnioskuję aby rozszerzyć uznawanie przez Duolingo poprawność kontrowersyjnych tłumaczeń.

1 miesiąc temu