"His animals are not efficient."

Fordítás:Nem hatékonyak az állatai.

March 17, 2014

20 hozzászólás
Ez a téma le van zárva.


dynand

Lehet erre is jó hatással lenne ha több rizst ennének...


Attila662136

Vagy több tejet innának a kenyérhez..


SaaraHh1

Hogy és mitől lehet egy állat hatékony? Nem hasznos inkább?


Maminti.

Az igásló hatékonyan húzza a szekeret, a kutya hatékonyan tereli a nyájat, a cica hatékonyan vadássza az egereket, a tyúkok hatékonyan tojják a tojásokat... :D


SaaraHh1

haszonállatoknak nevezzük őket :)


blazmah

A hasznos viszont "useful" angolul.


Mriusz5

https://topszotar.hu/m/angolmagyar/efficient

Az efficient-nek van 'hasznos' jelentése is.


Maminti.

Ok, haszonállatok, viszont hatékonyan teszik a dolgukat :)


Apici2

Hát... Ez eléggé megerőszakolt válasznak tűnik.


LBetty80

Az efficientnek van egy "ügyes" jelentése is.. talán jó lehetne, pl kutyákra vonatkoztatva.... a hatékony valahogy nem illik szerintem ebbe a mondatba. http://szotar.iloveangol.hu/angol-magyar/?szo=efficient


proKendeBndi-

Mi ez a mondat?????????????!!!!!


NagyGbor818803

A kék cipőm hatékony, de a fejbelővés hatékonyabb.


Attila662136

Hatékony állatok... Az "efficient"hasznosat is jelent!


obszidian

I have a very efficient cat.


Szanzs

This hallatszik egyértelműen, és nem his


Zsuzsi182464

Ennek a lapnak a legtetején is meg lehet hallgatni a mondatot, én most csak ezt tudtam megtenni, és itt kifejezetten his-t lehet hallani.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.