1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "It is full of good qualities…

"It is full of good qualities."

Fordítás:Tele van jó tulajdonságokkal.

April 28, 2017

13 hozzászólás


Szabarine

szerintem az it esetében nem passzol a jó tulajdonság ez he vagy she esetében jó ebben az esetben a minőség a megfelelőbb lenne kivétel az állatok.


Molnar-N

A minőséget is el kellene fogadni


Yordi_prt

szerintem az attribute jobban ide illene


Harga

Az angol mondat az eredeti, amit angol anyanyelvűek adtak meg.


KatiMar15

Hargának: Biztos anyanyelvűak adták a mondatokat, nem kétlem, csak éppen a fordítás (sokszor) nem anyanyelvi szintű. Szövegkörnyezet nélkül az összes létesző jelentést el kellene fogadni. De hát ez régi nóta, nem teszik.


Harga

Ha tudsz jobb fordítást, érdemes javasolnod. Tőlem már sokat elfogadott Duo.


kakukbenedek

Csupa jo tulajdonsag es a tele van jo tulajdonsagokkal az nem teljesen ugyanaz????


oerno

Csupa jó tulajdonsága van


bitcaptor

Értékek is jó szvsz


Mtysdm4

ezt sajnos nem szokta elfogadni


Kifike

Szerintem ez egy nagyon furcsa angol mondat. Ilyet angol anyanyelvu igen ritkán mond.


evairenpinter

Quality - Egy egyszerű internetes szótárba beírtam, s az első két jelentés magyarul: minőség, tulajdonság ... (Nem másolom ide a megszámlálhatatlan lehetőséget a fenti nemzetközi kifejezés megéletesítésére - a nyelvünkön. Gyakran használjuk például a kvalitás kifejezést (és származékait), mert a szó töménységével időt, papírt ... spórolunk.


IstvnTth844882

Ha "it is", akkor a "minőség" szót is el kell fogadni, szerintem. Ha "he/she is full of good qualities", akkor tulajdonsággal

Kapcsolódó fórumok

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.