1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "What is the total number of …

"What is the total number of men?"

Fordítás:Mennyi a férfiak összlétszáma?

March 17, 2014

10 hozzászólás


LszlUgrai

Hány férfi van összesen. Szerintem.


affy

Ez a mondat annyira magyartalan, hogy akar a "mi a vegosszege a ferfiaknak" forditast is elfogadhatnak..


nagymari

Arról nem is beszélve , hogy a moindatban "is" szerepel. Szerintetek nem jó az , hogy :Mennyi az összes férfi?


Gy.B.

Azért szerepel "is", mert az nem a "men"-re vonatkozik, hanem a "total number"-re. Az pedig egyes számú.


lukealadar33

"mi a teljes száma az embereknek" - ezt írtam, és elfogadta


fectroll

Kicsit magyartalan, de jó: Mi az emberek teljes száma.


GerleiIstv

Honnan tudjuk, hogy az emberek, vagy "csak" a férfiak összlétszámáról van szó?


Adam1978

Alapvetően férfiakra utal; embert gyakorlatilag csak egyes számban, névelő nélküli használatban jelent. (Ha a nőket is beleértjük, akkor people kéne helyette.)


49katirozsnyone

Összesen mennyi a férfiak száma? Ez miért hibás?

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.