"What is the total number of men?"

Fordítás:Mennyi a férfiak összlétszáma?

March 17, 2014

10 hozzászólás


LszlUgrai

Hány férfi van összesen. Szerintem.

March 26, 2014

affy

Ez a mondat annyira magyartalan, hogy akar a "mi a vegosszege a ferfiaknak" forditast is elfogadhatnak..

March 17, 2014

nagymari

Arról nem is beszélve , hogy a moindatban "is" szerepel. Szerintetek nem jó az , hogy :Mennyi az összes férfi?

April 30, 2014

Gy.B.

Azért szerepel "is", mert az nem a "men"-re vonatkozik, hanem a "total number"-re. Az pedig egyes számú.

October 26, 2014

lukealadar33

"mi a teljes száma az embereknek" - ezt írtam, és elfogadta

August 22, 2014

fectroll

Kicsit magyartalan, de jó: Mi az emberek teljes száma.

October 30, 2014

GerleiIstv

Honnan tudjuk, hogy az emberek, vagy "csak" a férfiak összlétszámáról van szó?

November 10, 2018

Adam1978

Alapvetően férfiakra utal; embert gyakorlatilag csak egyes számban, névelő nélküli használatban jelent. (Ha a nőket is beleértjük, akkor people kéne helyette.)

November 15, 2018

GerleiIstv

Köszönöm!

November 16, 2018

49katirozsnyone

Összesen mennyi a férfiak száma? Ez miért hibás?

July 23, 2019
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.