1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Jövő decemberben megyünk."

"Jövő decemberben megyünk."

Fordítás:We go next December.

March 17, 2014

8 hozzászólás


nevetobuddha

Gondolkodtam, hogy a next-et vagy a future-t írjam-e, mert mindkettőt felajánlotta. Kipróbáltam a future-t, de azt nem fogadta el. A next a helyes, ezért ezt javítani kellene.


vaclavpacel

tudomásom szerint a határozóval lehet kezdeni ill. befejezni egy mondatot, én ezzel kezdtem és nem fogadta el.Lehet tévedek ?


pljudit

miért nem in December?


EvaRadanyi

Nekem is az a kérdésem, hogy miért nem in December?


osbf

A "We will go in the next December." megoldásomban a "the" nem jó. Miért?


Lucijo007

Válaszoljatok nekem, kérlek, hogy a 'be going to'-s megoldás miért nem jó? A másik megoldás a folyamatos jelen lenne vagy esetleg a will. Ezek sem lennének jók.


Timcat81

A folyamatosat nekem elfogadta.


bori.varga

Valószínűleg azért nem fogadta el, mert ezt még úgymond "nem tanultuk". Egyébként így is jó, mert a jövő időt egyszerű jelennel is kifejezhetjük bizonyos esetekben

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.