"Pytania"

Tłumaczenie:The questions

1 rok temu

12 komentarzy


mafio9
mafio9

Dlaczego nie uznaje "questions"?

1 rok temu

Maria883169

Dlaczego nie uznaje question?

1 rok temu

wiktoria864884

Poniewaz chodzi o konkretne pytania dlatego powinno byc " the questions" z "s" na koncu poniewaz to liczba mnoga :)

10 miesięcy temu

Zosia20080312

Nie wiem mi wyskoczylo Órestio

1 miesiąc temu

EmswisniaE

Ciekawe

11 miesięcy temu

Tytan14

To chyba błąd,....

6 miesięcy temu

Anna137844

dlaczego zle?

5 miesięcy temu

titanek1

Napisalem question a wyskoczylo mi ze poprawne to queries .. o co chodzi?

8 miesięcy temu

MartaIdkow

Mi tez

7 miesięcy temu

J3FATWDN

Moim zdaniem, powinno też uznawać "asks"

1 rok temu

br0d4
br0d4
Mod

Nie powinno, zajrzyj do słownika. Przedimek "the" jednoznacznie wskazuje, że chodzi or rzeczownik, a nie czasownik. A słowo "ask" to przede wszystkim czasownik. Wprawdzie "ask" istnieje też jako rzeczownik, ale 1. jest specyficzne i rzadko stosowane, do tego stopnia że wiele słowników nawet go nie uwzględnia; 2. rzeczownik "ask" znaczy co innego niż pytanie, jest to: a) wyzwanie (wyrażenie nieformalne) b) cena żądana za instrumenty finansowe, np. obligacje (Am.E)

9 miesięcy temu

teska52

Źle odczytana odpowiedź

11 miesięcy temu

Powiązane dyskusje

Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.