A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"I have orange shoes."

Fordítás:Narancssárga cipőim vannak.

4 éve

8 hozzászólás


ZoltnTth14

Miért is nem jó a "A cipőim narancssárgák" válasz erre? Ha narancssárga cípőim vannak az nem az én cipőim? Jelentésben mi a különbség akkor a "My shoes are orange." és az "I have orange shoes." között?

4 éve

Blint675516

Mert azt úgy kell lefordítani,hogy the shoes are orange.

11 hónapja

Pesti7
Pesti7

"Orange juice" nek értem, akkor is ha lassan hallgatom.

1 éve

Hollysufjan

:D Mert a dzs és s összecsúszik cs-vé. Vagy csak a dzs dominál és nem hallatszik ki a s.

1 éve

ValiKardos

Nem értem tisztán amit mond

3 hónapja

riogio678

nekem van sárga cipőm. mért nem jó?

4 éve

OMG.WTF

Mert nem leforditani kell

3 éve

Angyalka854929

Mert az narancs és nem sárga te fogyatekos

1 éve