1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Sen bir sandviç yersin."

"Sen bir sandviç yersin."

Çeviri:You eat a sandwich.

March 17, 2014

36 Yorum


Can248850

You are eat Sandwich Are neden gelmiyor birisi söyleyebilir mi?


GkhanAtala5

bro eger you are eat dersen. grammer hatasi oluyor,you are eating a sandwich diyebilirsin. bu demek suanda yedigin. ama you eat sandwich dersen genis zaman oluyor,umarim.yardimci olmusumdur:)


SedaNur599989

"Are" fiilin olmadığı zamanlarda yardımcı fiil olarak kullanılır ama "eat" orda fiil görevi görüyor "are" a gerek yok


FarukBabal

Thank my friend.


Can248850

Arkadaşlar şu 's takısını adam gibi anlatacak şuraya yazacak bir kardeşimiz yok mu? Ne zaman alır, hangi kuralları var lütfen izah edebirlir misiniz?


SedaNur599989

Türkçede de olduğu gibi İngilizcede çoğul ekler vardır Türkçede "lar ler" ekini sağlayan ekler İngilizcede es takısı olarak sağlar İngilizcedeki -s takısı örnek: hand=>hands (el=>eller) book=>books (kitap=>kitaplar) pencil=>pencils (kalem=>kalemler İngilizcede es takısı nın birkaç istisnası vardır. Bunlar men ve women dir men İngilizcede çoğul olarak erkeklerdir women ise İngilizcede çoğul olarak kadınlardır bunlar es takısı almayan birkaç nesneye örnektir. İngilizcedeki es takısı "s" "ies" e dönüşebilir.


aynur713276

S takisi çoguldur bro , Ler lar eklerini getiriyor mesela Sandiviçler


TheShahin

I ve you da 's' takısını kullanamazsın.


Newssal

Teşekkürler reis


eskk

Eat `e neden s takısı gelmedi


trkaltnzz

Sadece he,she ve it öznelerinde s takisi gelir


arjenekinci

Oraya es ekini getirdiğim için mi bütün bunlar


Alizdemir2

Başarı hata ile gelir


httpshayrunnisa

aynen öznelerde s gelir


cross781

bence en iyisi you eat a sandwich


RMGM.

Benim aklım karıştı niye a. Koymak mı lazım biri bana 10 gün içinde anlatsınnn!


SedaNur599989

a koyduğumuz zaman ben sandviç yerim anlamı katarken a koymadığınız zaman ben bir sandviç yerim anlamı Katar bu da anlamın değişmesine sebep olur ama genellikle a koymadigimiz zaman da kabul ediyor


RMGM.

Are''"ı da yazdım kebıl etmadu


arjenekinci

Malesef yanlış yaptım oysaki soru çok kolaydı


Kemal678428

Yazılanlar doğrudur.Ben acele ederek hata yaptım.


Aslnur.erdogan

A ve an neye göre belirleniyor


SedaNur599989

A ve an nesnelere bir anlamı Katar bunların değişmesi ise A ünsüz harfler ile başlayan kelimelerin başına gelirken an ünlü harfle başlayan kelimelerin başına gelir örnek olarak orange'nin başına an getirilirken pencil in başına a getirilir çünkü pencil p yani ünsüz harfle başlamıştır ama orange o harfi ile başladığı için başına an getirilir


mer948570

Arkadaşlar s takısı neye göre geliyo biri lütfen yardımcı olabilirmi bu soru haricinde soruyorum


tuba361442

Noluyo kardeşim ne bu tantana


BurhanOrte

Her şey çok güzel gidiyor ama (are) kelimesinde takılıyorum hep


aysenur908761

Benim cevabim dogru turkcede w varmı ki?


Ghrjr

He,she,it ile baslarsa fiil s takisi alir.Yani eat degil de eats deriz.


eoaey566

aynisini yazdim fakat kabul etmedi sadece you da y yi kucuk yazdim


Roni671010

Bu dil gramerle falan öğrenilmez buraya s mi gelecekti yok böyle yok şöyle gidicen yurtdışına konuşa konuşa öğrenicen


dupaingcheng

Boşu boşuna yanlış kabul etti Ben uygulamayı silcem


Gizem892016

Bazen are yazdığımda kabul ediyo bazen etmiyor

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.