1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "He thought about his parents…

"He thought about his parents."

Fordítás:A szüleire gondolt.

March 17, 2014

16 hozzászólás


WynNyback

A "thought" egyszerűen érthetetlen.


kachyta

én "told"-nak értettem.... :-(


corvusnotus

Több általam ismert nyelven is leellenőriztem, és ez a fordítás is jobb, mint a gépi:

He has thought to his parents.


attila.pap

O gondolt az o szuleire


R973

a szüleiről gondolkodott * ez nem lehet jó válasz?
mikor szüleire és mikor szüleiről?


GyrgyFnyes1

Idézet: Igék, amelyek about-tal használandók: to speak about - beszélni vmiről, to be anxious about - aggódni vmiért, to quarrel about - vitatkozni vmiről, to be about to ... - készülni ...-ni, to see about - utána nézni vminek, to think about - gondolni vmire, to dream about - álmodozni vmiről, to know about - tudni vmiről, to consult about - beszélni vmiről, to say about - beszélni vmiről, to tell about - beszélni vmiről.


Tengelic

Nem tudom. Talán írd be a hibaüzenetbe, hátha elfogadják. (Valaki okosabb hogyan gondolkodik erről?) :)


EditMszros

Gondolkodott a szüleiről. -elfogadta :)


jthassy

A "parents" "pents"-nek érthető !!! Borzalmas a hang !!


Sztankay54

Itt is hibás a segítség


giziuni

A szülein gondolkodott nem jó? Tök ugyanazt jelenti magyarul


GusztvKis

A "nagyjából" angol megfelelőjét nem értem minek szerepeltetik a mondatban. Bár lehet hogy így kell írni, de félrevezető lehet..


ironcameleon

Itt az "about" azt jelenti, hogy "-ról, -ről".


JanosGrenc

Miért kell olyan szuperszónikus sebességgel valamit hadarni? ki sem tudom venni,hogy mit mond.


belavarnagy

Nem ertem amit mond nem tudom az en gepem rossz e vagy a fevett hang rossz kerem orvosoljak a hibat es jelezzek felem koszonom

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.