"She is our child."

Tłumaczenie:Ona jest naszym dzieckiem.

4 lata temu

24 komentarze


zy9i2o

Czemu nie może być 'Ona to nasze dziecko'?

3 lata temu

kesiasta

Is-jest It-to Widać różnicę, prawda?

3 lata temu

MariannaSi9

dlaczego nie "ours"

3 lata temu

Lena805591

Bo ours pisze w się na końcu a Our w środku

3 miesiące temu

werka210051

No kurde zrobcie cos z tym bo juz piecdziesiaty raz mowie a mi nie zalicza

2 lata temu

MariannaSi9

np." ours dog" oznacza nasz pies

3 lata temu

WojciechMa703892

Ja= To jest twoje dziecko.

3 lata temu

kotmax

Nie umiem powiedziec

2 lata temu

Firrt
Firrt

Kto?

1 rok temu

MariuszMor3

Ours nie będzie bo występuję tylko na końcu zdania/wyrażenia? dobrze myślę?

10 miesięcy temu

gekon-a

Hdfhfjrj

3 lata temu

agattaeve1

Hi is our children

3 lata temu

papaya.soul

krzysiek38 bo is to jest a nia ma jam by bylo "ona ma basze dziecko" to by było "she has got our child"

4 lata temu

Mika890

Ja na angielskim dopiero bede miala zaimki itp. Tu teraz tego nie bylo jeszcze bo dopiero 2 pytanie, no to no nijak to zrobie... To jest chyba jedyna wada duolingo

4 lata temu

konstancjasz

Bo Duolingo nie jest po to, żeby zrobić test w APLIKACJI na 100%, tylko żeby się nauczyć lub zbaczyć, jakie ma się braki, by je uzupełnić.

4 lata temu

espegg4

to prawda

1 rok temu

szymon1944

Możesz najechać na słówko którego nie znasz myszką i wyświetli się jego tłumaczenie. Ta aplikacja nie nauczy Cię perfekcyjnie języka do książek też trzeba zaglądać :) Powodzenia!

4 lata temu

krzysiek38

czemu nie może być- ona ma nasze dziecko?

4 lata temu

yuioyuio
yuioyuio

to be = być (3.os.l.poj. is)

to have = mieć (3.os.l.poj. has)

4 lata temu

DawidKosow

Our oznacza: nasze, naszym

4 lata temu

BrooOo1

Człowieku wyjdź z tej aplikacji i nie wracaj

3 lata temu

duopawel.ang

To program komputerowy i całkiem dobrze uczy

3 lata temu

agibagi11

Ja się uczę na telefonie z aplikacji i sporo dość już umiem:-P

2 lata temu

duopawel.ang

Bo masz aplikację. Ja też się czasem uczę na tablecie.

2 lata temu
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.