"Theyhavetohavebooks."

Tłumaczenie:Oni muszą mieć książki.

4 lata temu

5 komentarzy


Nhhssijjaj

Brzmi to jak "Box" a nie "Books"

4 lata temu

dapo0212

Dlaczego they HAVE oznacza oni MUSZA? Nie powinno byc they MUST ? niegdy nie moge ogarnac kiedy uzywa sie have a kiedy must

4 lata temu

lukaszw1212

,,have to" oznacza musieć

4 lata temu

krusoe1

brak jednej literki i błąd?

4 lata temu

yuioyuio
yuioyuio

Zwykle jest tak, że jeśli literówka nie zmienia sensu zdania, to jest zaliczana, ale jeśli przez literówkę wyraz lub zdanie zmienia znaczenie, wtedy Duo nie jest w stanie ocenić czy wynika ona z niewiedzy czy z pośpiechu i traktuje jako błąd.

4 lata temu
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.