1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "All my friends have seen me …

"All my friends have seen me with her."

Fordítás:Minden barátom látott vele.

March 17, 2014

6 hozzászólás


Jpiroska

Az miért nem jó, hogy minden barátom vele látott?


kokusz_fagyi

"összes barátom látott engem vele":ezt írtam,csak az "az" maradt le.:D


Slemi2

"Az össze barátom meglátott vele" - nem jó. Most befejezett, vagy nem?


T7stvan

Nem lehet a jo valaszt beirni, mert nem szerepel a tesztben a lehetoseg


T7stvan

Seen - ezt a valaszt nem lehet beirni, mert nem szerepel a lehetosegek kozott


Mria280724

Nincs "betűkészlet", nem írható be a megoldás

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.