A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"All my friends have seen me with her."

Fordítás:Minden barátom látott vele.

0
4 éve

5 hozzászólás


Jpiroska

Az miért nem jó, hogy minden barátom vele látott?

2
Válasz4 éve

kokusz_fagyi

"összes barátom látott engem vele":ezt írtam,csak az "az" maradt le.:D

2
Válasz4 éve

Slemi2
Slemi2

"Az össze barátom meglátott vele" - nem jó. Most befejezett, vagy nem?

0
Válasz3 éve

T7stvan
T7stvan

Nem lehet a jo valaszt beirni, mert nem szerepel a tesztben a lehetoseg

0
Válasz9 hónapja

T7stvan
T7stvan

Seen - ezt a valaszt nem lehet beirni, mert nem szerepel a lehetosegek kozott

0
Válasz9 hónapja