"Allmyfriendshaveseenmewithher."

Fordítás:Minden barátom látott vele.

4 éve

5 hozzászólás


Jpiroska

Az miért nem jó, hogy minden barátom vele látott?

4 éve

kokusz_fagyi

"összes barátom látott engem vele":ezt írtam,csak az "az" maradt le.:D

4 éve

Slemi2
Slemi2

"Az össze barátom meglátott vele" - nem jó. Most befejezett, vagy nem?

3 éve

T7stvan
T7stvan

Nem lehet a jo valaszt beirni, mert nem szerepel a tesztben a lehetoseg

1 éve

T7stvan
T7stvan

Seen - ezt a valaszt nem lehet beirni, mert nem szerepel a lehetosegek kozott

1 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.