"Horses like apples."

Tłumaczenie:Konie lubią jabłka.

March 17, 2014

13 komentarzy
Ta dyskusja jest zamknięta.


Kasiaa13

To nie ja jedna napisałam konie jak jabłka hi hi


krkonarski

Skoro to temat spojniki to like dla mnie oznacza jak


Mariachino

Nie ma co być upartym osiołkiem. Musisz przecież nauczyć się wyłapywania właściwego znaczenia i jego sensu.


DorotaJarosz

To zdanie jest w temacie Liczba mnoga rzeczowników. Duolingo lubi przypominać zdania dawno zaliczone w sposób losowy.


wkun64

Też jadnak nie zaliczyło :-(


Wczasowicz

A czemu by nie: the horses like apples


adamo3a

Ale maja po nich wzdęcia


Kacper852590

Oraz sraczkę xD


[użytkownik usunięty]

    ...i cukier ;)


Kacper852590

    Tak a monkeys like bananas a zapomnialem przeciez w tej apce ni ma bananow po angielsku wiec kto nie wie to banana-banan xD


HubertPawe1

    Konie jak jabłka;-)


AnikaStasi

    a koty liżą masło XD

    Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.