"Nálam van az ágy."

Fordítás:I have the bed.

4 éve

6 hozzászólás


Lona08

ez nem jó? at me is the bed

4 éve

timero

én is ugyenezt akartam kérdezni

4 éve

GyrgyFnyes1
GyrgyFnyes1

Szerintem ez azt jelenti: Rajtam van az ágy .
Ez persze ha rajtam van akkor nagyjából nálam is van csak nem túl egészséges.

4 éve

eniko.thur

Ez nem azt jelentené ami a feladarban van mint megoldas h Az az ágy nálam van/ enyem

4 éve

eniko.thur

?

4 éve

FerencS

The bed is in my possession. Ez így helyes?

2 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.