"Two cats and five fish"

Fordítás:Két macska és öt hal

March 17, 2014

6 hozzászólás


Katalga

Miért nem fishes?

March 17, 2014

marcimacska

Ezt én sem értem,a halat miért nem kell többesszámba tenni?????

April 24, 2014

fhurhur

fish-nek fish ugyanúgy a többesszáma

November 12, 2015

DracoRobin

Az állatneveknek létezik szabályos többes száma is, mely a kü­lön­bö­ző fajtákra vonatkozik, pl. fish = halak fishes = különböző fajtájú halak. (Idézet az IdegenNyelvŐr-ről.)

October 19, 2014

Vitzilopochtli

:D "Kettő macska és öt hal." Ez nem jó, de miért?

May 4, 2014

vasvariistvan

Jó az csak még nincs a rendszerben. Kínáld meg vele!

July 26, 2018
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.