A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Two cats and five fish"

Fordítás:Két macska és öt hal

4 éve

6 hozzászólás


Katalga

Miért nem fishes?

4 éve

marcimacska
marcimacska

Ezt én sem értem,a halat miért nem kell többesszámba tenni?????

4 éve

fhurhur

fish-nek fish ugyanúgy a többesszáma

2 éve

DracoRobin

Az állatneveknek létezik szabályos többes száma is, mely a kü­lön­bö­ző fajtákra vonatkozik, pl. fish = halak fishes = különböző fajtájú halak. (Idézet az IdegenNyelvŐr-ről.)

3 éve

Vitzilopochtli

:D "Kettő macska és öt hal." Ez nem jó, de miért?

4 éve

vasvariistvan

Jó az csak még nincs a rendszerben. Kínáld meg vele!

3 hete