Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Avrupa size açık."

Çeviri:Europe is open to you.

0
4 yıl önce

11 Yorum


falconblue

"The Europe is open to you" dedim kıta olarak düşünerek.

5
Cevap ver4 yıl önce

egeninefesi03

Open for you olmaz mı

5
Cevap ver3 yıl önce

-O_K-

Avrupa senin için anlamı çıkar, yani Avrupa'yı senin için kurmuşlar

0
Cevap ver2 yıl önce

Ersin.Erden

abi ne alak the ekledim diye yanlış dedi ya olacak şey değil arkadaş

2
Cevap ver3 yıl önce

sertacgun

Başında the olması gerekmez mi

1
Cevap ver3 yıl önce

ck_68

Ne "the" imis arkadaş kullanirsin olmaz kullanmazsin olmaz.

1
Cevap ver3 yıl önce

Yucelkaratas

bende öyle dedim olmadı

0
Cevap ver4 yıl önce

kozkaptan

Nicin the kullanilmadi

0
Cevap ver4 yıl önce

Naz1m.Erdo

Kıta isimlerinin başında the kullanılmıyor

0
Cevap ver3 yıl önce

cmmrv

Europe yazacagima Europa yazmisim bir harf icin hata verdi onceden ufak tefek boyle yazim yanlisi oldugunda uyariyordu ama kabul de ediyordu

0
Cevap ver2 yıl önce

Ne6ahat

seviyeniz ilerledikçe küçük hataları kabul etmiyor

0
Cevap ver2 yıl önce