"Avrupa size açık."

Çeviri:Europe is open to you.

4 yıl önce

11 Yorum


falconblue

"The Europe is open to you" dedim kıta olarak düşünerek.

4 yıl önce

egeninefesi03

Open for you olmaz mı

3 yıl önce

-O_K-

Avrupa senin için anlamı çıkar, yani Avrupa'yı senin için kurmuşlar

2 yıl önce

Ersin.Erden

abi ne alak the ekledim diye yanlış dedi ya olacak şey değil arkadaş

3 yıl önce

sertacgun

Başında the olması gerekmez mi

3 yıl önce

ck_68

Ne "the" imis arkadaş kullanirsin olmaz kullanmazsin olmaz.

3 yıl önce

Yucelkaratas

bende öyle dedim olmadı

4 yıl önce

kozkaptan

Nicin the kullanilmadi

4 yıl önce

Naz1m.Erdo

Kıta isimlerinin başında the kullanılmıyor

3 yıl önce

cmmrv

Europe yazacagima Europa yazmisim bir harf icin hata verdi onceden ufak tefek boyle yazim yanlisi oldugunda uyariyordu ama kabul de ediyordu

2 yıl önce

Ne6ahat

seviyeniz ilerledikçe küçük hataları kabul etmiyor

2 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.