1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Avrupa size açık."

"Avrupa size açık."

Çeviri:Europe is open to you.

March 17, 2014

13 Yorum


falconblue

"The Europe is open to you" dedim kıta olarak düşünerek.

March 17, 2014

egeninefesi03

Open for you olmaz mı

December 21, 2014

-O_K-

Avrupa senin için anlamı çıkar, yani Avrupa'yı senin için kurmuşlar

June 29, 2016

Ersin.Erden

abi ne alak the ekledim diye yanlış dedi ya olacak şey değil arkadaş

April 27, 2015

sertacgun

Başında the olması gerekmez mi

February 8, 2015

Naz1m.Erdo

Kıta isimlerinin başında the kullanılmıyor

March 2, 2015

ck_68

Ne "the" imis arkadaş kullanirsin olmaz kullanmazsin olmaz.

April 5, 2015

Yucelkaratas

bende öyle dedim olmadı

May 6, 2014

kozkaptan

Nicin the kullanilmadi

July 31, 2014

cmmrv

Europe yazacagima Europa yazmisim bir harf icin hata verdi onceden ufak tefek boyle yazim yanlisi oldugunda uyariyordu ama kabul de ediyordu

January 17, 2016

Ne6ahat

seviyeniz ilerledikçe küçük hataları kabul etmiyor

July 12, 2016

ertugruldanaci

Europe open to you. Neden olmaz?

July 17, 2019

merydum

To ne anlam katıyor?

September 7, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.