1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Avrupa size açık."

"Avrupa size açık."

Çeviri:Europe is open to you.

March 17, 2014

14 Yorum


falconblue

"The Europe is open to you" dedim kıta olarak düşünerek.


egeninefesi03

Open for you olmaz mı


-O_K-

Avrupa senin için anlamı çıkar, yani Avrupa'yı senin için kurmuşlar


ck_68

Ne "the" imis arkadaş kullanirsin olmaz kullanmazsin olmaz.


Oya683738

Bende the'ya sinir oluyorum .


Sertac26

Başında the olması gerekmez mi


Ersin.Erden

abi ne alak the ekledim diye yanlış dedi ya olacak şey değil arkadaş


_kl.mrt

"Europe is open you" olmaz mı ? Ben you'yu sizi, size olarak öğrendi?


Yucelkaratas

bende öyle dedim olmadı


kozkaptan

Nicin the kullanilmadi


Naz1m.Erdo

Kıta isimlerinin başında the kullanılmıyor


cmmrv

Europe yazacagima Europa yazmisim bir harf icin hata verdi onceden ufak tefek boyle yazim yanlisi oldugunda uyariyordu ama kabul de ediyordu


Ne6ahat

seviyeniz ilerledikçe küçük hataları kabul etmiyor


4rtgrl

Europe open to you. Neden olmaz?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.