A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Nincs más barátom."

Fordítás:I have no other friend.

4 éve

9 hozzászólás


BLacee
BLacee

Ha az "I have no other friend" jó, akkor az "I do not have other friend" miért nem?

4 éve

fectroll
fectroll

Mert azt így kell: I do not have any other friend

3 éve

Levente.Farkas

Nekem sem fogadta el az i do not have alakot mert nem tettem a végén többesszámba "friends".

3 éve

Z-o-l-i

Nekem sem fogadta el így: "I don't have other friend." :/

4 éve

fectroll
fectroll

Így helyes: I do not have any other friend

3 éve

happydaddy62

I do not have any vagy i have no..?.ha mindkettő jó akkor mikor melyiket kell használni?

1 éve

mobolya

nekem meg nem fogadta így el - hogy van ez?

4 éve

fectroll
fectroll

Helyes: I do not have any other friend

3 éve

PMgeqD

Sziasztok emberekre lenne szükségem a,, Best of English nevű klubba. Zöld a logó mindenkit várunk csak legyetek aktívak!!! Zöld Fehér hullámos a logó mindenkit várunk!!!

6 hónapja