"Nincs más barátom."

Fordítás:I have no other friend.

4 éve

20 hozzászólás


BLacee
BLacee

Ha az "I have no other friend" jó, akkor az "I do not have other friend" miért nem?

4 éve

fectroll
fectroll

Mert azt így kell: I do not have any other friend

4 éve

Levente.Farkas

Nekem sem fogadta el az i do not have alakot mert nem tettem a végén többesszámba "friends".

3 éve

Z-o-l-i

Nekem sem fogadta el így: "I don't have other friend." :/

4 éve

fectroll
fectroll

Így helyes: I do not have any other friend

4 éve

happydaddy62

I do not have any vagy i have no..?.ha mindkettő jó akkor mikor melyiket kell használni?

2 éve

mobolya

nekem meg nem fogadta így el - hogy van ez?

4 éve

fectroll
fectroll

Helyes: I do not have any other friend

4 éve

PMgeqD

Sziasztok emberekre lenne szükségem a,, Best of English nevű klubba. Zöld a logó mindenkit várunk csak legyetek aktívak!!! Zöld Fehér hullámos a logó mindenkit várunk!!!

10 hónapja

BernadettH1

Nekem elfogadta

4 éve

fectroll
fectroll

Mit nem fogadott el? Azt, ami az első hsz- ben volt, mert akkor azért, mert helytelen. A helyes: I do not have any other friend.

4 éve

Lona08

bejelentettem

4 éve

fectroll
fectroll

Kár volt.

4 éve

gabor_dns

Annyuk picsaja :-)

4 éve

fectroll
fectroll

Ez a hangvétel itt nem megengedett!!! ÜLJ LE FIAM, EGYES....

4 éve

BLacee
BLacee

Egyet értek veled, gabor_dns hangnemével kapcsolatban! De a legutóbbi hozzászólásaidat olvasva kérdem: Ki vagy te, hogy így osztod az észt? Ez a program nem erről szól. És elég, ha egyszer írsz le egy általad jónak vélt megoldást! Még akkor is ha esetleg te jobban beszélsz angolul a többieknél.

4 éve

fectroll
fectroll

Nos, hogy ki vagyok én? Nem tudom, hogy mire érted, de egyet biztosan tudok, én vagyok az, ki próbál segíteni. Meg az is én vagyok, aki mindenkinek leírja, mert ha mondjuk nem követi, akkor nem tudja, hogy válaszoltak neki. Ja meg az is én vagyok, aki nehezen fogadja el ha valaki nem tud angolul, azzal kompenzálja, hogy otrombán, bárdolatlanul és nyomdafestéket nem tűrően nyilvánul meg, persze az is segítségre szorul... NOS, EZ VAGYOK ÉN....... :)

4 éve

harytomi
harytomi

Köszönöm,ez a humánus hozzáállás! Sokszor vagyok dühös de nem dühöngök, mert tudom hogy a türelem rózsát terem!

3 éve

fectroll
fectroll

Sőt, még azt hozzátenném, hogy "gabor_dns" anyázik úgy, hogy angolból tanulatlan, magyarból meg ostoba.

És kedves Blace! ne haragudj, ha nyers vagyok, de az emberi butaság kiüti a biztosítékot.

Egyébként PEACE AND LOVE...

3 éve

BLacee
BLacee

fectroll ! Welcome to here again! I'm really not angry. You are right! PEACE AND LOVE... ;-)

3 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.