"He creates systems."

Fordítás:Rendszereket hoz létre.

March 17, 2014

18 hozzászólás


Katalin2145

megalkotja a rendszereket?

March 26, 2014

zsjhvq

Èn is így értelmeztem

January 18, 2019

aptg.gabi
  1. ...hogy?
  2. Katalin 2145-nek írtad? "megalkotja a rendszereket?"
  3. ...ha igen: azt gondolom nem jó, mert nincs az angol mondatban "the" systems csak "He creates systems." - vagyis simán: Rendszereket alkot, alakít, hoz létre, létre hoz stb. Ja, olvasd át figyelmesen a válaszokat! 4 éves kérdéd volt :D

"dorabatai 124 ő hozza létre a rendszereket miért nem jó?

0VálaszLingot átadása•4 éve https://www.duolingo.com/aptg.gabi aptg.gabi 25152 Az angol mondatban nincs benne a "the". Így max : Ő rendszereket hoz létre."

January 22, 2019

eminens2

Rendszereket alakít ki. Elfogadja: 2018.07.06.

July 6, 2018

browning325

ez egy program több jó válasz lehetséges.Én is jártam így.

April 9, 2014

aptg.gabi

...és a szerintetek jó válaszokat mindet jelenteni kell a hibáknál! :)

July 6, 2014

barnak01

Természetesen jelentettem!! ;-)

July 12, 2014

aptg.gabi

akkor már csak azt kell megvárni, amíg az idő vasfoga elszáll felettünk! :) http://presszarium.blogspot.hu/2010/05/ket-szolasbol-egy-ertelmetlen-harmadik.html

July 13, 2014

Gaurusz.hu

Tetszett a szemelvény. Írtam is hozzá a sajátból, de valamit elronthattam, mert nyoma veszett.

November 25, 2014

aptg.gabi

:)

November 26, 2014

dorabatai

ő hozza létre a rendszereket miért nem jó?

October 26, 2014

aptg.gabi

Az angol mondatban nincs benne a "the". Így max : Ő rendszereket hoz létre.

October 26, 2014

Gaurusz.hu

Ez lett visszautasítva: rendszereket létesít.

November 25, 2014

SzucsGabor1

Ő letrehozza a rendszereket?

January 5, 2015

espontapon1

A create az alkotást is jelent! Itt úgy tanították!

April 30, 2018

bozsarfruz

Megalkot rendszereket Ez miért hibás?

August 15, 2018

aptg.gabi

"Rendszereket alkot."- Elfogadja 2018. 10. 15.

October 16, 2018

zsuzsy13

kialakítja a rendszereket

June 11, 2019
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.