1. Forum
  2. >
  3. Onderwerp: English
  4. >
  5. "Het meisje eet een citroen."

"Het meisje eet een citroen."

Vertaling:The girl eats a lemon.

March 17, 2014

7 opmerkingen


alieniehot

a is als het volgende woord niet met een klinker begint. bij een woord beginnent met een a -e-o-i- u-dan word het an


samidude

When do you use "het" and when "de" to translate "the"..?


mootjetkd040

waneer is eat en waneer eats


Tiekje

Eats betekent eet en eat betekent eten heel apart ik maak daar soms ook wel foutje in maar omdat ik het al zo vaak heb gedaan weet ik het. Veel success

Leer Engels in slechts 5 minuten per dag. Gratis.