1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Die Nudeln sind aus Italien."

"Die Nudeln sind aus Italien."

Çeviri:Makarnalar İtalya'dan.

May 1, 2017

7 Yorum


ysfknnx

bu örnekte italyadan önce neden artikel kullanılmadı


fatihcesko

İtalya'yı üstten ayırmadım diye yanlış saydı. Daha önce de ayırmayı yanlış yerde yaptığım için cevabım yanlış sayılmıştı. Ayırma işaretine karşı hassasiyet kaldırılsa güzel olur (Problem rapor etttim.).


Eluvian_

Ben denediğimde yanlış diye bir uyarı vermiyor. Sadece "cevabınızda bir hata var." diyor ki bu da yanlış sayılmıyor, doğru sayılıyor yine de.


fatihcesko

Hataya dikkat etmedim ama kırmızı renkli yandı. Kırmızı yanlış, yeşil doğru sayılıyor. Tekrar görürsem hataya dikkat ederim.


Eluvian_

Kırmızı yanlış olarak sayılıyor evet, yazım hatası var mesajı turuncu renkteydi yanlış hatırlamıyorsam. Ancak ' işaretini koymadığınız zaman da doğru kabul ediliyor diye biliyorum.


BatuhanAti1

Genelde ulkelerin artikelleri gelmiyor bi kac istisna disinda mesela der Türkei


humetin

Die Milch ist aus der Schweiz - Der Wein ist aus Deutschland.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.