1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "She thinks about me."

"She thinks about me."

Fordítás:Rám gondol.

March 17, 2014

11 hozzászólás


loori1

Gondolkodik rólam. Még ha a kurzort ráállítom is ezt adja?!


lyPI

Már ezt is elfogoadja


KollerMisi

ennek nincsen jelentése hogy: gondolkodik rólam


malackutya

Van, csak te hibasan irtad le 2x h rolam


KollerMisi

látom észrevetted a hibát. most nem lesz hibás "kijavítom"


Makuka0

Akkor már csak a mondat megmaradó részét kell kijavítanod. :-)


KollerMisi

ezt hogy érted? töröljem ki?


Makuka0

nem, az ember hibázhat, hagyd a francba. Csak a labdát leütöttem. - egyébként ha nem világos, azt akartam mondani, hogy helyes mondat az a bizonyos általad nem annak talált mondat IS. - mert vannak szituációk, amikor többféleképpen is elmondhatunk dolgokat. EGyik kicsit talán sutább, mint ez is, de azért nem helytelen.


Cyberpunk444

A "rám gondol" miért nem jó?


karak74

Miért ne lenne? Hiszen maga a megfejtés is ez.


corvusnotus

Jol válaszoltam. .. a 2 szó sorrendje mindegy

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.