"Ĉi-monate mi lernas Esperanton."

Traducción:Este mes estoy aprendiendo esperanto.

May 1, 2017

16 comentarios


Leaf-Spring

¿Esto quiere decir que "cxi" se puede usar con cualquier adverbio? Por ejemplo en nokte (por la noche, o como yo traduzco "nochemente" aunque no exista), entonces ¿Cxi-nokte sería esta noche?

May 5, 2017

Jorge.R.Nogueras

Sí, eso es correcto: ĉi-nokte, ĉi-tagmeze, ĉi-sabate, ĉi-semajnfine, ĉi-monate, ĉi-semajne, ktp. :-)

May 5, 2017

Leaf-Spring

¡Dankon! Mi donas "lingoto" lol

May 5, 2017

Jorge.R.Nogueras

Ho, dankon! (Kaj ne dankinde). :-)

May 5, 2017

tuxayo

Kial ĉi-monate anstataŭ ĉi-monato?

Mi ne ankoraŭ tute komprenas la kialon: https://www.duolingo.com/comment/8870258/%C4%88i-semajne-ni-iros-al-Francio

September 12, 2017

Jorge.R.Nogueras

Vi povus diri:

  • Ĉi-monaton / En ĉi tiu monato ...

aŭ:

  • Ĉi-monate ..

"Ĉi tiu monato" eblus kiel subjekto: "Ĉi tiu monato estas januaro". Sed se temas pri tempopunkto, oni uzu taŭgan prepozicion, la akuzativon aŭ adverbon: "Mi revenos en ĉi tiu monato / ĉi-monaton / ĉi-monate".

September 12, 2017

Leaf-Spring

Ho! Kiel vi povas uzi "˘" je la letero "u"? Mi nur povas uzi "^" je la leteroj: â, ê, î... sed mi ne povas uzi gin sur la leteroj: g, h, j: "^g", "^h", "^j"... D:

September 12, 2017

Jorge.R.Nogueras

Nu, vi devas agordi vian operaciumon laŭbezone, kompreneble, sed almenaŭ ĉi tie en Duolingo, sufiĉas aldoni "x"-on post la litero:

ux = ŭ cx = ĉ

kaj tiel plu.

September 12, 2017

Leaf-Spring

Mmm, nun mi vidas... Mi ne sciis tio, dankon! (en mia posxtelefono mi neniam vidis tio)

Edit: he?, ne... posxtelefono "sx" ne sxangxis...

Lo siento xD pensé que me decías que Duolingo automaticamente cambia el X-Sistemo a con "cxapelon" pero ya encontré la solución, como ahorita estoy en windows estoy configurando mi propio teclado con "Keyboard Layout Creator", siento escribir en español pero era demasiado texto... lol dankon!

September 13, 2017

Jorge.R.Nogueras

Ne, vi ne vidos la ĉapelon aŭ la hoketon mem -- sed Duolingo traktos "mangxos" kvazaŭ ĝi estu "manĝos", ekzemple.

Se vi uzas la retumilon Chrome, vi povas instali la kromprogramon "Anstatauxi", kiu fakte ja lasas vin tajpi la ĉapelitajn literojn.

September 13, 2017

Ali94712

Kion okazas se mi diras "ĉiumonate"? Mi komprenas, ke "ĉisemajne" signifas "Esta semana". Ekzemple:

Mi iras hejmen ĉiumonate : voy a casa cada cada mes

Ĉu mi pravas?

October 5, 2017

Jorge.R.Nogueras

Vi pravas!

(Tamen, atentu: oni diras "Kio okazas?", kaj oni kutime skribas "ĉi-semajne", kun streketo).

October 5, 2017

huanodavido

por qué no puede ser: "cada mes aprendo esperanto"?

December 14, 2017

Jorge.R.Nogueras

Porque no dice "ĉiumonate": dice "ĉi-monate".

December 14, 2017
Aprende esperanto en solo 5 minutos diarios. Completamente gratis.