1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "See you next week!"

"See you next week!"

Fordítás:Találkozunk a jövő héten!

March 17, 2014

14 hozzászólás


Zsicu

"Látlak következő héten" nem lehet jó?


LovasLevi

Nem kell szó szerint fordítani. A See You formula egy elköszönés.


vighjanos

De ez egy kifejezés hogy jövő heten látlak ,találkozunk


aptg.gabi

de szerintem igen!


SrkziBerna1

nekem se fogadta el, "látlak jövő héten" -t. Jelentsük :-)


MikulaiDne

Miért nem jó a felszólító mód , hogy -találkozzunk- mikor felkiáltó jel van utána?


Attila.Rupert

Mert akkor nem lenne benne a you.


Petiatti

nem kell szó szerint, de ezt magyarul is mondjuk.


esponta

A viszlátra van külön angol szó: good bye!


AttilaSz.

A felkiáltójel hiányában rossz! Ez vicc?


TrcaZita

A "a következő heti viszontlátásra" miért nem jó?????


kiskiralyka

Most meg már a látlak se jó.


HorvthBln

Miért látlak, ha ott a you?


Princz_Laszlo

Miért nem on next week?

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.