1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "Είναι η εθνική εβδομάδα βιβλ…

"Είναι η εθνική εβδομάδα βιβλίου."

Μετάφραση:It is the national book week.

May 1, 2017

7 σχόλια


kalelsa

Δεν μπορώ να γράψω "it is the nadional week of book"?


SotirisThi

"Is national book week" γιατί είναι λάθος; Ευχαριστώ!


JacobPast177

Στα αγγλικά πρέπει να αναφέρεται το υποκείμενο χωριστά από το ρήμα. Δηλαδή στην περίπτωση εδώ χρειάζεται οπωσδήποτε η προσωπική αντωνυμία: "It is..."

Αυτό ισχύει, νομίζω, γιατί ενώ στα ελληνικά το υποκείμενο φαίνεται καθαρά από την κλήση του ρήματος, στα αγγλικά οι κλήσεις των ρημάτων σε όλα τα πρόσωπα εκτός από τον τρίτο ενικό είναι τα ίδια (I/you/we/you/they go, talk, eat κλπ.) και χρειάζεται μια αντωνυμία (ή ένα ουσιαστικό) για να καταλάβει κανείς ποιο είναι το υποκείμενο. Αυτό έχει επικρατήσει και για τον τρίτο ενικό, αν και αυτός διαφέρει από τις άλλες κλήσεις (he goes, talks, eats κλπ.)


jaye16

HI, και ευχαριστώ.


JacobPast177

Γειά σου Jaye. Χρόνια πολλά, καλή χρονιά, με υγεία και αγάπη.


jaye16

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΤΟΥ>@JacobPast177

ΚΑΙ¨

Ακολουθήστε αυτές τις οδηγίες

https://forum.duolingo.com/comment/43087948

Για να :

βεβαιωθείτε ότι έχετε πάντα τη σωστή μετάφραση, και

να μάθετε πιο εύκολα στο Duolingo και

τι να κάνετε αν η πρόταση σας απορριφθεί…\ή έχετε άλλο πρόβλημα


JacobPast177

It is national book week;

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.