"It was a name that I had never heard before."

Fordítás:Egy olyan név volt, amit még soha nem hallottam azelőtt.

March 17, 2014

35 hozzászólás
Ez a téma le van zárva.


jpap75

"Név volt, melyet sosem hallottam korábban" ez a lecke büntet. Sosem voltam jó nyelvtanból de az ilyen mondatoktól hullik a hajam


Bauer01

Ez egy név volt amit nem hallottam soha előtte Ezt írtam de nem fogadta el, pedig szerintem jó!!!


EszTerzet

Szerintem is jó. De nem tud mit kezdeni a program a magyar kötetlen szórendjével és variábilitásával. Evvan.


Bauer01

Kösz a megerősítést:)


mavlac

Nem tudom hányadikra jutok túl ezen a leckén.


EszTerzet

Kossetel fel a gatyatokat, mert Machbeth forditasok kovetkeznek! :D


eminens2

Az egy név volt, amit sosem hallottam előtte. Elfogadja: 2018.07.21.


LszlUgrai

Volt egy nev amit soha azelott nem hallottam. Szerintem.


kalmars

"Ez" helyett "az"-t írtam. Nem fogadta el.


jcksn82chrvl

'Ezelőtt' miért nem jó?


szecska3

Eminens2 megoldása csakugyan jó! Van is benne logika!


Jpiroska

Ez volt a név, amit még sosem hallottam előtte.


sandor.deb

Szerintem rossz a megoldas amit a feladatiro adott meg. A szo sorrend miatt nem szabadna negligalni a megoldast!


QueenOfAvalon

Egy olyan név volt, amit még nem hallottam előtte.


Aniszanisz

Még hogy a magyar nehéz nyelv. ...... ez az angol nekem k.va kínai! Egy kezdő a nagyon alapokat meg tudja tanulni, de a többihez (hiába a jó szándék a duo alkotói részéről) sajnos angol tanár kell! Alap mondat oké, de ha nekem elkezdene angolul vakerálni valaki, bizisten szájon csapnám! Nem értem, hogy mit, mikor és miért.


fsts9

Volt egy név amit sosem hallottam előtte


bardospince

az "it " szerintem lehet ez is meg az is


bakteros

Ilyen fordítást csak az tud kitalálni aki nembeszéli a magyart!!!


bakteros

Melyik sző jelenti itt a méget?


IstvnTth573434

Nekem sem fogaodta el!Mert ez az oktató nyelvkurzus gépi metodikával müködik.Aztán ha valami nem a softver által betáplált szerint iródott elutasítja teljesen mereven.Igy aztán joggal megy a fikázás.Olvasva a hozzászólás okat számomra kitűnik hogy tartalmában a példamondatra adott válasz érthető, elfogadható,de ugye a gép az csak gép.Ezért aztán egyre nehezebben boldogulok vele.Kár ,mert egyre nehezebben szánom rá az időt emiatt.


MartonGeza

Szerintem: "Ez volt a név, amelyet soha nem hallottam előtte". A fenti, helyesnek megadott fordítástól azért tér el, mert: 1. nem tartalmazza az angol eredetiben sem található "olyan" (=so) szót, mivel az fölösleges, 2. helyesen használja a magyar vonatkozó névmás tárgyesetét, ezért nem az "amit" szót tartalmazza az ide illő "amelyet" helyett.


bagoly128

szerintem ugyanezt jelenti a következő: Volt egy név, amelyet soha nem hallottam azelőtt.


Babi904144

Rendes magyar forditast is el kelkene fogadni. Nem olyan nem hane a nev amit...


Babi904144

Ez volt a szo szerinti forditas


Babi904144

Igy van. Nem tudnak mit kezdeni a magyaris forditassal mert nem ertik. Magyar anyanyelvu kellene tobb minden elfogadhsto lenne. Egyebkent a kiejtes alapjan sem mindig angol anyanyelvu az illeto. Ingyen van igaz de ezekre nem artana jobban odafigyelni


Babi904144

Ezt a kerdedt toroljek ha nem veszik figyelembe ennyi komment utsn sem a helyes magyar forfitast


Babi904144

Sok vita van emiatt a mondat miatt. Mi forditjuk rendes magyarra,de semmi nrm jo. Vegyek ki a felafatokbol vegre. Bar uatt a pontok nem igazan erdekesek amit elerunk,de mar tobb mint bosszanto


pupola

"Volt egy név amit soha nem hallottam elötte." Hát ez rossz ötlet volt


freemail.hu

Ezt a valami volt valami előtt témát nem kéne erőltetni, magyarul nagyon szarul hangzik.


bakteros

Szerencsétlen kérdező sosem hallott korábban magyar szöveget


bakteros

Volt egy név!Mi volt itt az olyan?


GerleiIstv1

A mondat elején a kiejtés érthetetlen; az angol mondatban nincs "olyan", a végén a "before" felesleges.


szofia1

Ez volt egy név , amit soha nem hallottam azelőtt


Hetele54

A magyarban többféle módon lehet ezt megfogalmazni, de a program szerintem nem fogad el alternatív leírást!!

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.