"ItwasanamethatIhadneverheardbefore."

Fordítás:Egy olyan név volt, amit még soha nem hallottam azelőtt.

4 éve

22 hozzászólás


jpap75

"Név volt, melyet sosem hallottam korábban" ez a lecke büntet. Sosem voltam jó nyelvtanból de az ilyen mondatoktól hullik a hajam

4 éve

mavlac

Nem tudom hányadikra jutok túl ezen a leckén.

4 éve

EszTerzet

Kossetel fel a gatyatokat, mert Machbeth forditasok kovetkeznek! :D

4 éve

Bauer01

Ez egy név volt amit nem hallottam soha előtte Ezt írtam de nem fogadta el, pedig szerintem jó!!!

4 éve

EszTerzet

Szerintem is jó. De nem tud mit kezdeni a program a magyar kötetlen szórendjével és variábilitásával. Evvan.

4 éve

Bauer01

Kösz a megerősítést:)

4 éve

kivancs77

kitartas! :)

4 éve

LszlUgrai

Volt egy nev amit soha azelott nem hallottam. Szerintem.

4 éve

kalmars
kalmars

"Ez" helyett "az"-t írtam. Nem fogadta el.

4 éve

jcksn82chrvl

'Ezelőtt' miért nem jó?

4 éve

sandor.deb

Szerintem rossz a megoldas amit a feladatiro adott meg. A szo sorrend miatt nem szabadna negligalni a megoldast!

4 éve

eminens2

Az egy név volt, amit sosem hallottam előtte. Elfogadja: 2018.07.21.

4 hónapja

Jpiroska

Ez volt a név, amit még sosem hallottam előtte.

4 éve

QueenOfAvalon

Egy olyan név volt, amit még nem hallottam előtte.

4 éve

Aniszanisz

Még hogy a magyar nehéz nyelv. ...... ez az angol nekem k.va kínai! Egy kezdő a nagyon alapokat meg tudja tanulni, de a többihez (hiába a jó szándék a duo alkotói részéről) sajnos angol tanár kell! Alap mondat oké, de ha nekem elkezdene angolul vakerálni valaki, bizisten szájon csapnám! Nem értem, hogy mit, mikor és miért.

2 éve

fsts9
fsts9

Volt egy név amit sosem hallottam előtte

5 hónapja

bardospince

az "it " szerintem lehet ez is meg az is

4 hónapja

bakteros

Ilyen fordítást csak az tud kitalálni aki nembeszéli a magyart!!!

3 hónapja

bakteros

Melyik sző jelenti itt a méget?

3 hónapja

IstvnTth573434

Nekem sem fogaodta el!Mert ez az oktató nyelvkurzus gépi metodikával müködik.Aztán ha valami nem a softver által betáplált szerint iródott elutasítja teljesen mereven.Igy aztán joggal megy a fikázás.Olvasva a hozzászólás okat számomra kitűnik hogy tartalmában a példamondatra adott válasz érthető, elfogadható,de ugye a gép az csak gép.Ezért aztán egyre nehezebben boldogulok vele.Kár ,mert egyre nehezebben szánom rá az időt emiatt.

2 hónapja

MartonGeza

Szerintem: "Ez volt a név, amelyet soha nem hallottam előtte". A fenti, helyesnek megadott fordítástól azért tér el, mert: 1. nem tartalmazza az angol eredetiben sem található "olyan" (=so) szót, mivel az fölösleges, 2. helyesen használja a magyar vonatkozó névmás tárgyesetét, ezért nem az "amit" szót tartalmazza az ide illő "amelyet" helyett.

2 hónapja

bagoly128
bagoly128

szerintem ugyanezt jelenti a következő: Volt egy név, amelyet soha nem hallottam azelőtt.

2 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.