- Forum >
- Sujet : Troubleshooting >
- Pas d'exercice de prononciati…
Pas d'exercice de prononciation
Bonjour Je n'ai pas d'exercice de prononciation pour les cours d'anglais. Mon père utilise le même ordinateur et firefox, et il en a, donc pas un problème de configuration J'ai bien mis "micro" sur on. Quelqu'un peut m'aider ? Cordialement, Martin.
14 messages
1) Practice of what? If he is learning english, wouldn't he try to write and speak in english to practice?
2) Since google translate is pretty bad at translating long texts, I can't help but think that he's asking about how to disable the microphone exercises. Whether it's true or not, point is he's actually asking about something that requires help from others.
3) Let's believe that he is indeed practicing, well, the forums (contrary to what people think) weren't made in order to make friends, beg for lingots, chatting and write random words and texts to see if you master a language. They were made so people could ask stuff about the language they are learning such as certain grammar rules.
16
Bonjour. Je rencontre le même problème. Avez-vous trouvé une solution depuis ? Bonne journée
16
Bonsoir, j'ai résolu le problème en changeant de navigateur et en utilisant Google Chrome. Les exercices sont revenus immédiatement. Peut-être est-ce également la solution pour vous ? Bonne soirée.