Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"The boy comes after his father."

Çeviri:Oğlan babasından sonra gelir.

4 yıl önce

17 Yorum


berivanpol

"Babasindan sonra oglan gelir" dedim kabul etmedi neden?

4 yıl önce

ofy54

Bende öyle dedim. Neden kabul etmedi acaba?

3 yıl önce

efsane488545

Burada -dan anlamını veren ne

3 yıl önce

halilky
halilky

anadilinizin türkçe olmadığını varsayarak açıklıyorum:

gelmek fiili -den hali ile beraber kullanılır genelde.

2 yıl önce

Barzcihan

"Oğlan babasının peşinden gelir."

4 yıl önce

Barthez77

evet nesi yanlış bunun ben de böyle yazdım

3 yıl önce

bahadiraksoy

"erkek çocuk babasından sonra gelir" ?

4 yıl önce

akgulturkmn

Babasindan sonra oglu gelir olmadi

3 yıl önce

Yunus.Yaman

oğlanın babası sonra gelir niye olmadı

3 yıl önce

_CanerOzdemir_

Padisahlik babadan ogula gecer yazdim olmadi neden

3 yıl önce

Selda508232

Sence neden

1 hafta önce

cemaldemir2

Iyı türkçe bilen birine yaptırın şu kontrolleri.

2 yıl önce

eaglemascot

oğlan babasından sonra gelir ile erkek çocuğu babasından sonra gelir aynı anlamda bunu anlayın duolingo.

2 yıl önce

11597685

takip eder de doğru cavap olmalı

1 yıl önce

unalman

ulan oğul babasından sonra gelir dedim onuda kabul etmedi

1 yıl önce

Halid2941

"babasından sonra oğlan gelir" aynı şey değil mi? neden kabul etmiyor.

1 yıl önce

Ogrenim

"Oğul babasından sonra gelir" yanıtı neden kabul olmuyor?

1 ay önce