1. Forum
  2. >
  3. Onderwerp: English
  4. >
  5. "The staff reads the newspape…

"The staff reads the newspaper."

Vertaling:Het personeel leest de krant.

March 17, 2014

6 opmerkingen


Rene764201

Het personeel is toch meervoud en als iets meervoud is dan moet het toch read zijn? Anders zou "het personeelslid leest de krant" ook goed gekeurd moeten worden.


Lalunanoche

Msg het wat makelijker


huiyan3

charlie is mijn zusje en mijn echte naam is joyce maar als jij mijn naam ziet schrijf je eigenlijk huiyan maar dat is eigenlijk mijn moeder ze naam

Verwante discussies

Leer Engels in slechts 5 minuten per dag. Gratis.