"Más rendszert használunk."

Fordítás:We use a different system.

4 éve

7 hozzászólás


FullDragon

System-et írtam, hibásnak jelöli és systems-et javasol helyette. ..

3 éve

lufibazsa

Other vagy another között miért tesz különbséget?

4 éve

maria.toro3

Pl: other- van két bátyám. I have 2 brothers. One of them lives in Hungary. The other brother lives in Italaly. ( itt ismerem a másikat, vagyis konkrétan tudom ki, kik vagy mi(k)a másik) I go to school on Monday. I work on the other days of week. Another: I'd like another piece of cake. Szeretnék egy másik szelet tortát( mindegy melyiket, milyen fajta, ízű, semmi konkrétat nem adtam meg, csak kell mégegy, mert éhes vagyok) Let's meet another day. Találkozzunk egy másik napon (még semmi konkrétat nem tudok, majd valamikor egy másik napon) another + egyes szám , megszámlálható főnév Remélem érzékelhető a különbség.

2 éve

artgay
artgay

Mert az "Other"szó jelentéséből kiindulva pl,jelenti azt is hogy más,másik,másképp,máshogy,míg az"another"szó jelentése:Egy másik!pl,mondatba szedve én így használnám,:-Another orange juice,please!Vagy,I want another orange juice!

1 éve

kogu4
kogu4

We use not the same system. Jelentésében ugyanaz ?!

4 éve

zsuzsy13

• We use different systems. Miért van többesszám? systems?

2 éve

IstvanMaro
IstvanMaro

Szerintem azért mert a két rendszer tér el egymástól. Van ahol nincs agyalás, csak neg kell jegyezni, hogy hogyan van

7 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.