1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Yours are green, mine is whi…

"Yours are green, mine is white."

Fordítás:A tieid zöldek, az enyém fehér.

March 17, 2014

11 hozzászólás

Népszerű témák szerint

Florogy

a tiéd zöld az enyém fehér! kérdezném, hogy ez miért nem jó? tudja valaki?

March 17, 2014

radnaitomi

Mert az angol mondatban a 'yours' után 'are' van, ami többes szám, ebből derül ki, hogy a 'tieid', és nem a 'tiéd'.


Florogy

Köszönöm, értem


AnikG1

Egyes szám és a többes szám után ugyanaz are ...


egamageega

Szerintem is. Mert ugye i am,you are...yours are greens esetleg.


Csernus_L

"Yours are green, mine is white.

A tiétek zöld, az enyém fehér.
↑ á é í ö ó ő ü ú ű Tovább
Nem a megfelelő szót használtad.
A tiédek zöldek, az enyém fehér .

Úgy tűnik nem csak én hibázok. 2017.04.26.


tejszinhab1

Mi a baj azzal hogyan mondom??? :-?

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.