"He includes his dog."

Μετάφραση:Αυτός περιλαμβάνει το σκύλο του.

May 2, 2017

6 σχόλια


kalelsa

Σκύλος και σκυλί είναι το ίδιο γιατί το θεωρεί λάθος?

May 2, 2017

Valentine897317

Το ίδιο σχόλιο με το προηγούμενο!!

September 28, 2017

Konstantin716578

Δεν θα το λέγαμε ακριβώς έτσι

December 31, 2017

03xa1950

Σκύλος και σκυλί είναι το ίδιο. Γιατί είναι λάθος;

April 25, 2018

mjyR2

Τι εννοεί, λέγοντας περιλαμβάνει τον σκύλο; Περιλαμβάνει λέμε για ένα σύνολο που εμπεριέχει κάτι.

March 14, 2019

MARIAOIKON2

Γιατί είναι λάθος να πω: "αυτός περιλαμβάνει το σκυλί του"; ή αν πω: "περιλαμβάνει το σκύλο του". Επιτέλους, συγκεντρωθείτε λίγο και περιορίστε αυτές σας τις αστοχίες.

June 30, 2019
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.