1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "He includes his dog."

"He includes his dog."

Μετάφραση:Αυτός περιλαμβάνει το σκύλο του.

May 2, 2017

9 σχόλια


kalelsa

Σκύλος και σκυλί είναι το ίδιο γιατί το θεωρεί λάθος?


mjyR2

Τι εννοεί, λέγοντας περιλαμβάνει τον σκύλο; Περιλαμβάνει λέμε για ένα σύνολο που εμπεριέχει κάτι.


Valentine897317

Το ίδιο σχόλιο με το προηγούμενο!!


saira98

Ίσως εννοεί συμπεριλαμβάνει ? Περιλαμβάνει είναι λάθος , αλλά χρησιμοποιώντας το συμπεριλαμβάνει βγάζει κάποιο νόημα


Konstantin716578

Δεν θα το λέγαμε ακριβώς έτσι


03xa1950

Σκύλος και σκυλί είναι το ίδιο. Γιατί είναι λάθος;


MARIAOIKON2

Γιατί είναι λάθος να πω: "αυτός περιλαμβάνει το σκυλί του"; ή αν πω: "περιλαμβάνει το σκύλο του". Επιτέλους, συγκεντρωθείτε λίγο και περιορίστε αυτές σας τις αστοχίες.


minos4

Η μετάφραση στα ελληνικά είναι λάθος .Αυτός περιλαμβάνει το σκύλο του. Δεν βγάζει κανένα νόημα ! μήπως είναι αυτόματη μετάφραση;


manolis49

Λείπει η λέξη σκύλος,ξέρει κάποιος γιατί;

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.