"What did the doctor say?"

Μετάφραση:Τι είπε ο γιατρός;

πριν από 1 χρόνο

4 σχόλια


ntiki

What told you the doctor, is not correct?

πριν από 1 χρόνο

mizinamo
mizinamo
Mod

No, it is not.

"What did the doctor tell you?" = Τι σου είπε ο γιατρός;

Το did είναι απαραίτητο επειδή ρωτάμε για το αντικείμενο του ρήματος.

πριν από 1 χρόνο

Ioanna678593
Ioanna678593

Difference between "say", "tell" and "speak"?

πριν από 9 μήνες

mizinamo
mizinamo
Mod

Η σύντομη απάντηση είναι:

  • say = λέω
  • tell = λέω σε
  • speak, talk = μιλάω

π.χ. He said that ... = Είπε ότι ... // He told me that ... = Μου είπε ότι ...

πριν από 9 μήνες
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.