"What did the doctor say?"

Μετάφραση:Τι είπε ο γιατρός;

May 2, 2017

5 σχόλια


ntiki

What told you the doctor, is not correct?

May 2, 2017

mizinamo

No, it is not.

"What did the doctor tell you?" = Τι σου είπε ο γιατρός;

Το did είναι απαραίτητο επειδή ρωτάμε για το αντικείμενο του ρήματος.

May 3, 2017

Ioanna678593

Difference between "say", "tell" and "speak"?

February 12, 2018

mizinamo

Η σύντομη απάντηση είναι:

  • say = λέω
  • tell = λέω σε
  • speak, talk = μιλάω

π.χ. He said that ... = Είπε ότι ... // He told me that ... = Μου είπε ότι ...

February 13, 2018

Ioanna678593

@ mizinamo ευχαριστώ με 2 lingots ευχαριστήσεως

July 25, 2019
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.