1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Boys eat rice."

"Boys eat rice."

Çeviri:Oğlanlar pilav yerler.

March 17, 2014

59 Yorum


hamide11

erkekler pilav yer yazdım kabul etmedi


SSILAOZER

Baska yerde oglan yerine erkeği kabul etmişti


hasan588035

Oğlan lar pilav yer


BerreMavi1

Normal çünkü değil


ahmet637788

Cünkü erkek değil oğlan


black188052

Madem öyle olacaktı niye başta oğlan erkek diye ayırdılar ki akıl küpü


veli2973

Erkekler pirinç yiyor olmayacak mı


eyll972443

Erkekler pirinç yer yazdım tüh çocuklar pirinç yer olucaktı dedi.


Nurayakr2

Boy oğlan demek boys eat rice da oğlanlar pilav yerler olmalı ben böyle yazdım dogru bildin dedi man ise erkek demektir. Arada bende karıştırırım...


Nurayakr2

Erkekler değil, oğlanlar pilav yerler olacaktı. Çünkü oğlan boy erkek ise man demektir. Arada bende karıştırırım. Ben; oğlanlar pilav yer yazdım doğru bildin dediler...


ece55

Evet hiçbir hata yok


AbrahamThe3

erkekler pilav yer cümlesi yanlış yani?


Nurayakr2

Onun cevabı; "Oğlanlar pilav yerler" olacaktı


XxXGUMBALLXxX

Rice pirinç anlamına geliyor fakat pilav olarak çevirmişler.


LieButterfly

Erkek cocuklar yazdim erkek cocuklari olmaliydi diye kabul etmedi


SinemKayaa

Boy adam demek ama burda çocuk diyor


Nurayakr2

Boy oğlan demektir. Erkek demek man


emoterrari

erkekler pilav yer eeeeee kadınlar ne yer


ceylinka

erkekller pilav yer yazıyorum kabul etmiyor


Nurayakr2

Çünkü cevap; Oğlanlar pilav yerler


aleyna4305

boy erkek demek çocuk değil


Nurayakr2

Bo oğlan demek man erkek demek çocuk ise child veya children demektir. Karıştırmayalım


SiriusBlack99

Pirinç yerine pilav yer da mantıklı olmaz mıydı?


mahir702383

çok sacma bir cümle


beyza569237

Erkek çocuklar pilav yer dedim erkek çocukları olcak dediler oradaki ı ya ne gerek var anlamadım


irem667904

Bana yardım edermisiniz


yolcu__1984

Erkek cocuk yaziyorum yanlis diyor illa oglanmı olacak gay mı bunlar


zehra715465

Arkadaşlar bir şey sorucam. Oğlanlar pilav yerler ve oğlanlar pilav yer. Arasında ki fark nedir? ikinci seçenek "yer" yazınca kabul etmiyor. Teşekkürler şimdiden.


sami62224

Rice yarış da degil miydi?


Rrahimee

Bad bad bad bad boys


Alperen1911

Bu soruya cevap alabilir iyim 1. Sınıf im bu yü z. Den bula mad ım


ibrahimBer640626

Oğlanlar pilav yerler olması gerekmiyor mu?


MelihaElif

Dogru yazdim kabul etmiyor


MiraSx

"Oğlanlar pilav yerler." YANLIŞ.


hsanDou

rice hem pilav hemde pirinç demektir. yenilen pirinç değil pilavdır eat dediği için pilav olmalı


salihkamil

erkekler pilav yer olmıyacak mı arkadaşlar


Dilara399969

Ya 2 dir bu oluyor


beyza19049

Oglanlar pirinc yerler yazdim duymuyo


enenengin

Karar verin; Boy-çocuk mu olacak yoksa erkek mi Su hatayi duzeltin artık


Selcen_Ozturk

hata yok. kurs boyunca her yerde boy: oğlan/erkek çocuğu


NurcanFaru

Boy demek erkek olacak


Nurayakr2

Boy oğlan, Erkek man demektir...


kanaryabeyza

Oğlan kabul ediyorlar


melisa1881

Boy erkek çocuğu demekti.


Nurayakr2

Boy oğlan, Erkek man, Çocuk ise child demektir...


Hamzako12

Boy oğlan olacak


bilgekaganyilmaz

Child=çocuk (kız ya da erkek) Boy=oğlan (erkek çocuk)


Stormstrid

ya ama erkekler pilav yer olmicakmı yaaa


aysima_hatice

oglanlar olacak tatlım

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.