Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Boys eat rice."

Çeviri:Oğlanlar pilav yerler.

4 yıl önce

47 Yorum


hamide11

erkekler pilav yer yazdım kabul etmedi

3 yıl önce

hasan588035

Oğlan lar pilav yer

2 yıl önce

BerreMavi1

Normal çünkü değil

2 yıl önce

ece55

Evet hiçbir hata yok

4 yıl önce

TRSAK

Salak

3 yıl önce

miniksu123

sensin o

3 yıl önce

LieButterfly

Erkek cocuklar yazdim erkek cocuklari olmaliydi diye kabul etmedi

3 yıl önce

beyza569237

Beni de

8 ay önce

veli2973

Erkekler pirinç yiyor olmayacak mı

3 yıl önce

eyll972443

Erkekler pirinç yer yazdım tüh çocuklar pirinç yer olucaktı dedi.

3 yıl önce

Nurayakr2

Boy oğlan demek boys eat rice da oğlanlar pilav yerler olmalı ben böyle yazdım dogru bildin dedi man ise erkek demektir. Arada bende karıştırırım...

9 ay önce

Nurayakr2

Erkekler değil, oğlanlar pilav yerler olacaktı. Çünkü oğlan boy erkek ise man demektir. Arada bende karıştırırım. Ben; oğlanlar pilav yer yazdım doğru bildin dediler...

9 ay önce

beyza19049

Oglanlar pirinc yerler yazdim duymuyo

2 yıl önce

AbrahamThe3

erkekler pilav yer cümlesi yanlış yani?

2 yıl önce

Nurayakr2

Onun cevabı; "Oğlanlar pilav yerler" olacaktı

9 ay önce

SinemKayaa

Boy adam demek ama burda çocuk diyor

1 yıl önce

Nurayakr2

Boy oğlan demektir. Erkek demek man

9 ay önce

emoterrari

erkekler pilav yer eeeeee kadınlar ne yer

1 yıl önce

ceylinka

erkekller pilav yer yazıyorum kabul etmiyor

1 yıl önce

Nurayakr2

Çünkü cevap; Oğlanlar pilav yerler

9 ay önce

aleyna4305

boy erkek demek çocuk değil

1 yıl önce

Nurayakr2

Bo oğlan demek man erkek demek çocuk ise child veya children demektir. Karıştırmayalım

9 ay önce

SiriusBlack99

Pirinç yerine pilav yer da mantıklı olmaz mıydı?

1 yıl önce

mahir702383

çok sacma bir cümle

1 yıl önce

BerilsuBal

aynen

9 ay önce

beyza569237

Erkek çocuklar pilav yer dedim erkek çocukları olcak dediler oradaki ı ya ne gerek var anlamadım

8 ay önce

irem667904

Bana yardım edermisiniz

6 ay önce

yolcu__1984

Erkek cocuk yaziyorum yanlis diyor illa oglanmı olacak gay mı bunlar

5 ay önce

zehra715465

Arkadaşlar bir şey sorucam. Oğlanlar pilav yerler ve oğlanlar pilav yer. Arasında ki fark nedir? ikinci seçenek "yer" yazınca kabul etmiyor. Teşekkürler şimdiden.

3 ay önce

sami62224

Rice yarış da degil miydi?

3 ay önce

Rrahimee

Bad bad bad bad boys

1 ay önce

argrn

deneme

4 yıl önce

hsanDou

rice hem pilav hemde pirinç demektir. yenilen pirinç değil pilavdır eat dediği için pilav olmalı

3 yıl önce

salihkamil

erkekler pilav yer olmıyacak mı arkadaşlar

3 yıl önce

Dilara399969

Ya 2 dir bu oluyor

3 yıl önce

enenengin

Karar verin; Boy-çocuk mu olacak yoksa erkek mi Su hatayi duzeltin artık

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

hata yok. kurs boyunca her yerde boy: oğlan/erkek çocuğu

4 yıl önce

NurcanFaru

Boy demek erkek olacak

3 yıl önce

Nurayakr2

Boy oğlan, Erkek man demektir...

9 ay önce

kanaryabeyza

Oğlan kabul ediyorlar

2 yıl önce

melisa1881

Boy erkek çocuğu demekti.

1 yıl önce

Nurayakr2

Boy oğlan, Erkek man, Çocuk ise child demektir...

9 ay önce

gafur4747

Çocuk

4 yıl önce

bilgekaganyilmaz

Child=çocuk (kız ya da erkek) Boy=oğlan (erkek çocuk)

4 yıl önce

Stormstrid

ya ama erkekler pilav yer olmicakmı yaaa

3 yıl önce

aysima_hatice

oglanlar olacak tatlım

3 yıl önce

ayazmurtaza

Naber

3 yıl önce