Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Boys eat rice."

Çeviri:Oğlanlar pilav yerler.

4 yıl önce

28 Yorum


hamide11

erkekler pilav yer yazdım kabul etmedi

3 yıl önce

hasan588035

Oğlan lar pilav yer

2 yıl önce

BerreMavi1

Normal çünkü değil

2 yıl önce

ece55

Evet hiçbir hata yok

4 yıl önce

LieButterfly

Erkek cocuklar yazdim erkek cocuklari olmaliydi diye kabul etmedi

3 yıl önce

beyza569237

Beni de

6 ay önce

veli2973

Erkekler pirinç yiyor olmayacak mı

3 yıl önce

eyll972443

Erkekler pirinç yer yazdım tüh çocuklar pirinç yer olucaktı dedi.

3 yıl önce

Nurayakr2

Boy oğlan demek boys eat rice da oğlanlar pilav yerler olmalı ben böyle yazdım dogru bildin dedi man ise erkek demektir. Arada bende karıştırırım...

7 ay önce

Nurayakr2

Erkekler değil, oğlanlar pilav yerler olacaktı. Çünkü oğlan boy erkek ise man demektir. Arada bende karıştırırım. Ben; oğlanlar pilav yer yazdım doğru bildin dediler...

7 ay önce

beyza19049

Oglanlar pirinc yerler yazdim duymuyo

2 yıl önce

AbrahamThe3

erkekler pilav yer cümlesi yanlış yani?

2 yıl önce

Nurayakr2

Onun cevabı; "Oğlanlar pilav yerler" olacaktı

7 ay önce

SinemKayaa

Boy adam demek ama burda çocuk diyor

1 yıl önce

Nurayakr2

Boy oğlan demektir. Erkek demek man

7 ay önce

emoterrari

erkekler pilav yer eeeeee kadınlar ne yer

1 yıl önce

ceylinka

erkekller pilav yer yazıyorum kabul etmiyor

1 yıl önce

Nurayakr2

Çünkü cevap; Oğlanlar pilav yerler

7 ay önce

aleyna4305

boy erkek demek çocuk değil

1 yıl önce

Nurayakr2

Bo oğlan demek man erkek demek çocuk ise child veya children demektir. Karıştırmayalım

7 ay önce

SiriusBlack99

Pirinç yerine pilav yer da mantıklı olmaz mıydı?

1 yıl önce

mahir702383

çok sacma bir cümle

1 yıl önce

BerilsuBal

aynen

7 ay önce

beyza569237

Erkek çocuklar pilav yer dedim erkek çocukları olcak dediler oradaki ı ya ne gerek var anlamadım

6 ay önce

irem667904

Bana yardım edermisiniz

4 ay önce

yolcu__1984

Erkek cocuk yaziyorum yanlis diyor illa oglanmı olacak gay mı bunlar

3 ay önce

zehra715465

Arkadaşlar bir şey sorucam. Oğlanlar pilav yerler ve oğlanlar pilav yer. Arasında ki fark nedir? ikinci seçenek "yer" yazınca kabul etmiyor. Teşekkürler şimdiden.

1 ay önce

sami62224

Rice yarış da degil miydi?

1 ay önce