1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Busszal megyek."

"Busszal megyek."

Fordítás:I go by bus.

March 17, 2014

7 hozzászólás


Petipapa74

I take the bus. Ez miért nem jó, ha a vonatnál meg igen?


radnaitomi

Jónak kéne lennie. Jelentsd, ha nem fogadja el.


elge76

Én azt írtam, hogy "i go with bus". Ezzel mi a probléma?


Eornr

Nem vagyok szakértő, de az én logikám szerint a with az azt jelentené hogy te és a busz mentek valahova és ugye ez azért nem jó, mert te a buszt használod arra hogy eljuss valahova nem pedig utitárs. By the bus =tehát a busz által mész. Remélem érthető amit írtam és helyes is. Én is csak hobbiból most kezdtem el szagolgatni az angolt.


The17864

en is azt irtam hogy ; i go with bus, es nem fogadta el


klaril

I take by bus - miért nem jó?

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.